دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جمهوری دومینیکن

قبل از آنکه به تفاوت دومینیکا و دومینیکن بپردازیم، بهتر است نگاهی به کشور جمهوری دومینیکن داشته باشیم. این کشور در مجمع الجزایر آنتیل در کارائیب واقع شده است و حدود ۱۰ میلیون جمعیت دارد و بیشتر این جمعیت در شهر سانتو دومینیگو که پایتخت این کشور است زندگی می کنند. اولین زبان رسمی این کشور انگلیسی است و دومین زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. سالیانه حدود ۲ میلیون آمریکایی به این کشور سفر می کنند و دلیل اصلی این امر وجود مناظر بدیع و کوهستانهای زیبا در این سرزمین است. این کشور دارای اقتصاد کلان است و جز کشورهای حوزه شینگن به حساب نمی رود.

 

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به آمریکا

به طورکلی دو روش مستقیم و غیرمستقیم برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد.

 

در روش مستقیم شما درخواست ویزامهاجرتی را دارید که با داشتن شرایط کافی میتوانید آن را اخذ کنید که این شرایط شامل:

اگر یکی از اعضای خانواده شما مثل والدین یا خواهر برادر یا فرزندتان شهروند آمریکایی باشند

اگر همسرشما شهروند آمریکا باشد یا گرین کارت آن را داشته باشد

اگرسرمایه ی بالای نهصد هزار دلار وارد آمریکا کنید

اگر در لاتاری برنده گرین کارت آمریکا شده باشید

اگر نخبه( علمی، هنری و ورزشی) باشید

اگر نیرو کار متخصص باشید

در روش غیرمستقیم مهاجرت شما با ویزای غیرمهاجرتی وارد آمریکا میشوید و پس از آن برای تغییر نوع ویزا اقدام میکنید.

در این روش باید اثبات کنید که قبل از اتمام اعتبار ویزا به کشورتان برخواهید گشت و همچنین باید اثبات کنید یا ثبت شرکت در آمریکا که تمکن مالی لازم برای زندگی در امریکا را دارا هستید.

 

  • ۰
  • ۰

در روند دریافت تابعیت دوم برای ایرانی ها سوالات زیادی مطرح می شود و بسیاری از افراد پاسخ های روشنی برای سوالات خود دریافت نمی کنند. در این مقاله تلاش می کنیم به روند دریافت تابعیت دوم برای ایرانی ها بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازی به این موضوع خواهید داشت و بهتر می‌توانید برای آینده خود تصمیم گیری کنید.

  • ۰
  • ۰

اقامت بهتر است یا دریافت تابعیت

مهم ترین مزیت اخذ پاسپورت دومینیکا ، تنها کشوری است که در زمان کوتاه و بدون شرط حضور تابعیت به همراه شناسنامه و پاسپورت ارائه می نماید.

دریافت اقامت همانطور که همه ی ما میدانیم سختی های بسیاری مثل تهیه مدارک ،وقت سفارت امکان عدم موافقت با درخواسات اقامت و هدر رفت هزینه و زمان،مدت مشخص و محدود ،شرط حضور و محدودیت مراودات مالی و تجاری را به همراه دارد.

بنابراین پیشنهاد ما به شما اقدام برای پاسپورت دوم و در نهایت بهترین گزینه در حال حاضر برای ایرانیان  اخذ پاسپورت دومینیکا است که شامل مزایای بیشماری است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.