دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیوارپوش

دیوارپوش و قیمت دیوارپوش

امروزه استفاده از دیوارپوش همراه با کفپوش، پارکت و قرنیز در طراحی بازسازی دکوراسیون داخلی داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع می توان از دیوارپوش برای زیباسازی فضاها و دیوارها استفاده کرد. در گذشته دیوارهای خانه یا محل کار عمدتاً با رنگ تزئین می شد.

  

 

اما کم کم روش های جدیدتر به معماران و طراحان دکوراسیون داخلی کمک کرد و استفاده از کاغذ دیواری به صورت تکی یا ترکیبی با رنگ جلوه زیبایی به فضاها می بخشید. اما همزمان با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، روش های زیباسازی فضاها و البته دیوارها به تدریج رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت. با ظهور انواع دیوارپوش، زیبایی دیوارهای اطراف ما نیز تغییر کرده است.

اما دیوارپوش ها واقعا چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردهایی دارند؟ و مزایای استفاده از آنها چیست؟ در ادامه این مطلب به معرفی انواع دیوارپوش می پردازیم و روش های نصب و نگهداری را یادآور می شویم. اگر شما هم می خواهید در مورد دیوارپوش در کرج و مزایای استفاده از هر کدام بیشتر بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

  

دیوارپوش چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست از دیوارپوش برای ایجاد جلوه بصری بر روی دیوارها استفاده می شود. قدیمی ترین و آشناترین دیوارپوش هایی که همه ما با آن آشنا هستیم انواع کاغذ دیواری هستند. بله این درسته! اولین پوشش دیوار از کاغذ ساخته شده بود. کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این نوع دیوارپوش از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.

 

نصب دیوارپوش کاغذی نیز نسبتاً آسان است.دیوارپوش انواع مختلفی دارد که یکی دیگر از دیوارپوش های محبوب، دیوارپوش ام دی اف است. که برای انبوه فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و پس از اجرا و نصب بر روی دیوار زیبایی خاصی به فضا می بخشد.

اما زیباسازی محیط تنها دلیل استفاده از دیوارپوش نیست. در ادامه به معرفی کاربرد انواع دیوارپوش می پردازیم.

 

    

   

 

طراحی داخلی و استفاده از دیوارپوش.

با پیشرفت تکنولوژی، دنیای دیوارپوش نیز تغییر کرده است. امروزه استفاده از دیوارپوش جایگاه ویژه ای دارد. معماران همواره سعی می کنند با توجه به کاربردهای متفاوت خود، راحتی را در فضاهای مختلف برای ما فراهم کنند. دیوارپوش ها را می توان در همه جا استفاده کرد. به عنوان مثال، در لابی هتل، دیوار خانه، اتاق خواب، راهروها، دیوارهای مهد کودک، اتاق جلسات، مطب، مطب پزشکان، گالری های هنری و غیره. نصب برخی از انواع دیوارپوش آسان است و برخی دیگر نیاز به زیرسازی دارند.

 

در برخی موارد در پروژه های بازسازی ساختمان های قدیمی از انواع دیوارپوش ماربل شیت استفاده می شود. کاربرد متداول این نوع محصولات پوشش دیوارهای آسیب دیده و زیباسازی آنها می باشد. کارخانه های مختلفی در سراسر دنیا و البته ایران به تولید دیوارپوش مشغول هستند. و این نشان دهنده استفاده گسترده از دیوارپوش های ماربل شیت جدید است. خواص عایق حرارتی و صوتی دیوارپوش های جدید پارامتر مهمی است که باعث محبوبیت این محصولات شده است. برای فضاهایی مانند آشپزخانه نیز می توان از انواع دیوارپوش ها استفاده کرد.

حالا که کمی با دیوارپوش ها آشنا شدیم، می خواهیم در مورد انواع جدید دیوارپوش ها صحبت کنیم و کاربرد هر کدام را توضیح دهیم.در ادامه به توضیح مختصری در مورد نصب دیوارپوش می پردازیم. لطفا به ما بپیوندید.

 

انواع دیوارپوش و  قیمت دیوارپوش در کرج
سهولت استفاده، ایجاد جلوه بصری و ایجاد فضایی مدرن از مهم ترین ویژگی های دیوارپوش های جدید است. حالا بریم سراغ انواع دیوارپوش!

 

 

دیوارپوش ام دی اف

اولین دیوارپوشی که می خواهیم به شما معرفی کنیم دیوارپوش ام دی اف است. با استفاده از این دیوارپوش ها در واقع تاکید بیشتری بر وجود عنصر چوب در طراحی دکوراسیون می شود. استفاده از عنصر چوب در دکوراسیون داخلی به نوعی باعث ایجاد حس گرما در محیط می شود. دیوارپوش ام دی اف علاوه بر القای حس تازگی به محیط، آسیبی به محیط زیست نمی رساند و این نکته بسیار مهمی است.

در محیط منزل روی دیوار روبروی تلویزیون یکی از مکان های مناسب برای نصب دیوارپوش ام دی اف می باشد. اگر واقعاً این چوب را دوست دارید، می توانید از آن برای فضاهای دیگر مانند اتاق خواب خود استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که زیبایی دیوارپوش ام دی اف این است که روی یک دیوار در یک فضا اجرا می شود.

دیوارپوش های ام دی اف عایق حرارت و صدا هستند. این نکته نیز در استفاده گسترده از آن تاثیر بسزایی داشته است. دیوارپوش های ام دی اف در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شوند که می توانید با دست باز طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

دیوارپوش ام دی اف را نصب کنید

برای نصب دیوارپوش ام دی اف معمولا نیازی به زیرسازی خاصی نیست. مگر اینکه دیوار مورد نظر به شدت آسیب دیده باشد. در حالت اول ابتدا قطعات دیوارپوش طبق پلان دیوار به ابعاد دلخواه بریده شده و سپس دیوارپوش ها بر روی دیوار نصب می شوند.پیشنهاد مورد: دکور اتاق کودک - گفپوش

اما اگر دیوار فرورفتگی و برآمدگی زیادی داشته باشد یا آسیب زیاد باشد ابتدا سطح دیوار صاف می شود و سپس دیوارپوش ها نصب می شود. هیچ محدودیتی در اجرای عمودی یا افقی این دیوارپوش ها وجود ندارد.

 

روکش دیوار سنگی

یکی دیگر از عناصر طبیعی که برای زیباسازی فضاهای داخلی (در برخی موارد فضاهای بیرونی) استفاده می شود، استفاده از انواع دیوارهای سنگی است.

پیشنهاد مورد: خرید دیوارپوش

این دیوارپوش ها مانند دیوارپوش های ام دی اف جلوه ای طبیعی به فضا می بخشد. همانطور که دیوارپوش های ام دی اف جایگزین دیوارپوش های چوبی شده اند، دیوارپوش های ساخته شده از سنگ مصنوعی نیز به طور گسترده ای در کنار دیوارپوش های سنگ طبیعی مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع روکش دیوار اغلب برای پوشاندن اطراف شومینه استفاده می شود. بهتر است برای حفظ لطافت و زیبایی محیط از این نوع دیوارپوش در فضاهای محدود استفاده شود. ویژگی بسیار مهم این محصول مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش است.

 

نصب روکش دیوار سنگی.

نصب روکش دیوار سنگی به ابزار و مهارت بیشتری نیاز دارد. این بدان معنی است که باید توسط متخصصان نصب شود. اگر بخواهیم نحوه نصب دیوارپوش سنگی را به اختصار توضیح دهیم باید بگوییم که برای نصب آن ابتدا چسب سیمانی را روی قسمت کوچکی از دیوار قرار داده و سپس روکش ها را اجرا می کنند. برای اطمینان از محکم بودن سنگ ها با کمک میخ های مخصوص ثابت می شوند.

 

روکش دیوار سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی از جمله ابزارهای مدرن برای زیباسازی فضاهای مختلف (منزل یا محل کار) هستند. این محصولات مستقیماً نتیجه پیشرفت هنر و تکنولوژی در دنیای مدرن هستند.این دیوارپوش ها ظاهری مدرن به فضا می دهند. تنوع این نوع دیوارپوش ها بسیار زیاد است.

 

آنها عمدتا برای خانه یا دفتر و محل پذیرش هتل استفاده می شود. دیوارپوش سه بعدی دارای ویژگی منحصر به فردی است که آن مقاومت در برابر آب و آتش است. معماران و طراحان جدا از استفاده از این دیوارپوش ها از نورپردازی نیز برای افزودن جلوه زیباتر به آن استفاده می کنند.

 

دیوارپوش سه بعدی نصب کنید.

نصب دیوارپوش های سه بعدی معمولا نیاز به زیرسازی دارد. پس از آماده سازی دیوار زیرین می توان دیوارپوش ها را نصب کرد. در صورت استفاده از روشنایی، سیم کشی مربوطه قبل از نصب پانل ها انجام می شود. لازم به ذکر است که این نوع دیوارپوش معمولاً با پیچ و کرکره بر روی دیوار نصب می شود.

 

دیوارپوش چرمی
نوع دیگری از دیوارپوش های جدید که ظاهری شیک و بدیع با زیبایی به فضا می بخشد، دیوارپوش چرمی است. این نوع دیوارپوش مدرن کاربرد زیادی در دکوراسیون منزل و محیط کار دارد.

این محصولات پرکاربرد بوده و در رنگ ها و مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. مانند دیوارپوش های ام دی اف یا چوبی، عمدتا برای دیوار پشت تلویزیون، اتاق خواب، فضای پشت تخت و همچنین دیوار پشت میز در محل کار استفاده می شود. این دیوارپوش ها به خط و خش حساس هستند. اما در هر صورت جلوه ای مجلل به فضا می دهند.

 

120 121 122 123 124  125 126 127 128 129

130  131   132  133  134  135  136

137 138     139 140   141

142 

 

روکش چرمی را نصب کنید.

نصب این مدل از دیوارپوش معمولا نیاز به زیرساخت دارد. ابتدا دیوار آماده می شود و پس از نصب پانل می توان دیوارپوش ها را نصب کرد.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

استون شیت

ورق استون شیت پلاست؟
یکی از خلاقانه ترین محصولات کاربردی در اجرای دیوارپوش و سقف کاذب که بهترین جایگزین برای سنگ طبیعی نیز می باشد، استفاده از استون پلاست یا صفحات طرح مرمر می باشد.

همانطور که از نام این محصول مشخص است ورق های مرمر دارای طرح های سنگی متنوعی می باشد که در نما و داخل ساختمان به طور گسترده ای به فروش می رسد که با توجه به ویژگی های آن بخصوص از نظر قیمت با استقبال مشتریان روبرو شده است.مقایسه با طبیعی سنگ. 

این محصول بهترین جایگزین سنگ در دیوار و سقف می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد. ورق مرمر از ورق های پی وی سی یک تکه به ابعاد تقریبی 3 متر مربع تولید می شود که البته در اندازه های سفارشی برای پروژه های بزرگ قابل تولید می باشد که به آن روکش کاری نما طرح های سنگ مرمر اضافه می شود.لوکس بودن در حین تولید.

این نوع دیوارپوش به یک تکه بودن کمترین درز را در هنگام نصب دارد.استفاده از انواع دریچه و ابزار قرنیز در هنگام نصب زیبایی این محصول به حدی است که ظاهری کاملا شبیه به سنگ طبیعی دارد.

    

 

   

 

کاربرد ورق مرمر استون پلاست
این محصول در تمامی فضاهای داخلی ساختمان قابل استفاده و نصب می باشد، یعنی به دلیل زیبایی این محصول بیشتر در فضاهای خاص مانند هتل ها، رستوران ها، لابی مجتمع های مسکونی، برای پوشش ستون ها، ایجاد باکس کاربرد دارد. ، ویترین مغازه ها، روکش دیوارها در فضای داخلی منازل مسکونی مانند اتاق تلویزیون، بیمارستان ها، ادارات، راهروها، مراکز و مجتمع های تجاری و اداری، دکوراسیون فروشگاه ها و ... کاربرد دارد.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول:

 

  • یکی از ویژگی های مهم طراحی دیوار سنگ پلاست یا ورق مرمر می تواند باشد
  • ضد باکتری
  • قابل اشتعال
  • سرعت نصب بالا
  • آذران پلاستیک
  • سهولت در تمیز کردن
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • خرید استون شیت
  • قیمت بسیار مناسب تر از سنگ طبیعی است.
  • امکان اجرای چیدمان های مختلف و استفاده از انواع ابزارهای مرتبط مانند قرنیز، نبشی، نبشی و...
  • امکان طراحی دکوراسیون کلاسیک و لوکس.
  • بدون درز و یک تکه
  • 100% ضد آب و قابل شستشو
  • تاثیر زیاد
  • مقاوم در برابر مواد شوینده، اسیدها و بازها
  • سایز ورق های مرمر استون پلاست

 

این مدل از روکش دیوار سنگی در ورق‌های 122*2.44 تولید می‌شود، اما در صورت نیاز مشتریان برای پروژه‌های بزرگ، امکان تولید در سایزهای دیگر به صورت سفارشی در امتداد ورق وجود دارد.پس زمینه ورق سنگ مرمر روشن

از دیگر محصولات جدید مرمر شیت ورق های بک لایت یا نور پس زمینه اصلاح شده می باشد که با توجه به نیمه شفاف بودن این نوع ورق های مرمر برای طرح های خاص یا نورپردازی و نور مخفی می توان از این ورق ها استفاده کرد.

 

نحوه نصب سنگ مرمر پلانچا استون پلاست و قیمت استون شیت
همانطور که گفته شد این محصول در دسته دیوارپوش ها و سقف های کاذب قرار می گیرد و از جنس پی وی سی می باشد و مانند انواع دیگر دیوارپوش ها به صورت مستقیم و یا زیرسازی قابل نصب می باشد.برای نصب این محصول از چسب استفاده می شود. به صورت اختصاصی بر روی دیوار یا سقف نصب می شود سپس بنا به سلیقه مشتری ابزار لازم بر روی دیوار و سقف نصب می شود.

مجموعه آکاج با کلیه محصولات و ابزار آلات خرده و عمده ورق مرمر در خدمت کارفرمایان و همکاران می باشد.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

دیوارپوش های ام دی اف

پریزهای دیواری
امروزه استفاده از دیوارپوش همراه با کفپوش، پارکت و قرنیز در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع می توان از دیوارپوش برای زیباسازی فضاها و دیوارها استفاده کرد. در گذشته دیوارهای خانه یا محل کار عمدتاً با رنگ تزئین می شد.

 

اما کم کم روش های جدیدتر به معماران و طراحان دکوراسیون داخلی کمک کرد و استفاده از کاغذ دیواری به صورت تکی یا ترکیبی با رنگ جلوه زیبایی به فضاها می بخشید. اما همزمان با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، روش های زیباسازی فضاها و البته دیوارها به تدریج رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت. با ظهور انواع دیوارپوش، زیبایی دیوارهای اطراف ما نیز تغییر کرده است.

 

پیشنهاد مورد: دکوراسیون داخلی منزل

اما دیوارپوش ها واقعا چه نوع محصولاتی هستند و چه کاربردهایی دارند؟ و مزایای استفاده از آنها چیست؟ در ادامه این مطلب به معرفی انواع دیوارپوش می پردازیم و روش های نصب و نگهداری را یادآور می شویم. اگر شما هم می خواهید در مورد انواع دیوارپوش و مزایای استفاده از هر کدام بیشتر بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

 

دیوارپوش چیست
همانطور که از نام آن پیداست از دیوارپوش برای ایجاد جلوه بصری بر روی دیوارها استفاده می شود. قدیمی ترین و آشناترین دیوارپوش هایی که همه ما با آن آشنا هستیم انواع کاغذ دیواری هستند. بله این درسته! اولین پوشش دیوار از کاغذ ساخته شده بود. کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این نوع دیوارپوش از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.

 

نکته مقاله: کاغذ دیواری پذیرایی

نصب دیوارپوش کاغذی نیز نسبتاً آسان است.دیوارپوش انواع مختلفی دارد که یکی دیگر از دیوارپوش های محبوب، دیوارپوش ام دی اف است. که برای انبوه فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و پس از اجرا و نصب بر روی دیوار زیبایی خاصی به فضا می بخشد.

اما زیباسازی محیط تنها دلیل استفاده از دیوارپوش نیست. در ادامه خرید دیوارپوش انواع دیوارپوش می پردازیم.

 

طراحی داخلی و استفاده از دیوارپوش

با پیشرفت تکنولوژی، دنیای دیوارپوش نیز تغییر کده است. امروزه استفاده از دیوارپوش جایگاه ویژه ای دارد. معماران همواره سعی می کنند با توجه به کاربردهای متفاوت خود، راحتی را در فضاهای مختلف برای ما فراهم کنند. دیوارپوش ها در همه جا قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، در لابی هتل، دیوار خانه، اتاق خواب، راهروها، دیوارهای مهد کودک، اتاق جلسات، مطب، مطب پزشکان، گالری های هنری و غیره. نصب برخی از انواع دیوارپوش آسان است و برخی دیگر نیاز به زیرسازی دارند.

 

نکته مورد: دکور پذیرایی

در برخی موارد در پروژه های بازسازی ساختمان های قدیمی از انواع دیوارپوش استفاده می شود. کاربرد متداول این نوع محصولات پوشش دیوارهای آسیب دیده و زیباسازی آنها می باشد. کارخانه های مختلفی در سراسر دنیا و البته ایران به تولید دیوارپوش مشغول هستند. و این نشان دهنده استفاده گسترده از دیوارپوش های جدید است. خواص عایق حرارتی و صوتی دیوارپوش های جدید پارامتر مهمی است که باعث محبوبیت این محصولات شده است. برای فضاهایی مانند آشپزخانه نیز می توان از انواع دیوارپوش ها استفاده کرد.

حالا که کمی با دیوارپوش ها آشنا شدیم، می خواهیم در مورد انواع جدید دیوارپوش ها صحبت کنیم و کاربرد هر کدام را توضیح دهیم.در ادامه به توضیح مختصری در مورد نصب دیوارپوش می پردازیم. لطفا به ما بپیوندید.

 

انواع دیوارپوش و قیمت دیوارپوش
سهولت استفاده، ایجاد جلوه بصری و ایجاد فضایی مدرن از مهم ترین ویژگی های دیوارپوش های جدید است. حالا بریم سراغ انواع دیوارپوش!

 

دیوارپوش ام دی اف

اولین دیوارپوشی که می خواهیم به شما معرفی کنیم دیوارپوش ام دی اف است. با استفاده از این دیوارپوش ها در واقع تاکید بیشتری بر وجود عنصر چوب در طراحی دکوراسیون می شود. استفاده از عنصر چوب در دکوراسیون داخلی به نوعی باعث ایجاد حس گرما در محیط می شود. دیوارپوش ام دی اف علاوه بر القای حس تازگی به محیط، آسیبی به محیط زیست نمی رساند و این نکته بسیار مهمی است.

در محیط منزل روی دیوار روبروی تلویزیون یکی از مکان های مناسب برای نصب دیوارپوش ام دی اف می باشد. اگر واقعاً این چوب را دوست دارید، می توانید از آن برای فضاهای دیگر مانند اتاق خواب خود استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که زیبایی دیوارپوش ام دی اف این است که روی یک دیوار در یک فضا اجرا می شود.

 

دیوارپوش های ام دی اف عایق حرارت و صدا هستند. این نکته نیز در استفاده گسترده از آن تاثیر بسزایی داشته است. دیوارپوش های ام دی اف در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شوند که می توانید با دست باز طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دیوارپوش ام دی اف را نصب کنید

برای نصب دیوارپوش ام دی اف معمولا نیازی به زیرسازی خاصی نیست. مگر اینکه دیوار مورد نظر به شدت آسیب دیده باشد. در حالت اول ابتدا قطعات دیوارپوش طبق پلان دیوار به ابعاد دلخواه بریده شده و سپس دیوارپوش ها بر روی دیوار نصب می شوند.پیشنهاد مورد: دکور اتاق کودک

اما اگر دیوار فرورفتگی و برآمدگی زیادی داشته باشد یا آسیب زیاد باشد ابتدا سطح دیوار صاف می شود و سپس دیوارپوش ها نصب می شود. هیچ محدودیتی در اجرای عمودی یا افقی این دیوارپوش ها وجود ندارد.

 

روکش دیوار سنگی

یکی دیگر از عناصر طبیعی که برای زیباسازی فضاهای داخلی (در برخی موارد فضاهای بیرونی) استفاده می شود، استفاده از انواع دیوارهای سنگی است.

 

این دیوارپوش ها مانند دیوارپوش های ام دی اف جلوه ای طبیعی به فضا می بخشد. همانطور که دیوارپوش های ام دی اف جایگزین دیوارپوش های چوبی شده اند، دیوارپوش های ساخته شده از سنگ مصنوعی نیز به طور گسترده ای در کنار دیوارپوش های سنگ طبیعی مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع روکش دیوار اغلب برای پوشاندن اطراف شومینه استفاده می شود. بهتر است برای حفظ لطافت و زیبایی محیط از این نوع دیوارپوش در فضاهای محدود استفاده شود. ویژگی بسیار مهم این محصول مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش است.

نصب روکش دیوار سنگی.

نصب روکش دیوار سنگی به ابزار و مهارت بیشتری نیاز دارد. این بدان معنی است که باید توسط متخصصان نصب شود. اگر بخواهیم نحوه نصب دیوارپوش سنگی را به اختصار توضیح دهیم باید بگوییم که برای نصب آن ابتدا چسب سیمانی را روی قسمت کوچکی از دیوار قرار داده و سپس روکش ها را اجرا می کنند. برای اطمینان از محکم بودن سنگ ها با کمک میخ های مخصوص ثابت می شوند.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

کاربرد سقف کاذب چیست

سقف کاذب شاخه ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی استفاده می شود. اطلاعات موثقی از تاریخچه این رشته در دسترس نیست. مشخص نیست چه تعداد از افراد اولیه که از سقف کاذب استفاده می کردند از کاربردهای مختلف این حرفه آگاه بودند، اما سقف های کاذب به زودی جای خود را در صنعت ساخت و ساز باز کردند.

وجود سقف کاذب در ساختمان دغدغه پوشاندن و اختفای عناصر زیر سقف را از بین می برد و این یکی از ویژگی های این رشته سازنده است.(آذران پلاستیک)

 

 

 

سقف های کاذب در موارد زیر قابلیت های خود را نشان می دهند: پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم های تزئینی، جهت دهی و جلوگیری از افت دما و رطوبت، روشنایی مناسب با شرایط کار و سکونت و .... پوشش از همه مهمتر است عملکرد سقف کاذب علاوه بر پوشش، برای عملکرد تزئینی و نورپردازی آن اهمیت ویژه ای دارد.(قیمت سقف کاذب)

 

 

 

انواع سقف کاذب:
اجرای سقف کاذب با خرگوش و آستر
این سقف پرکاربردترین نوع سقف کاذب می باشد. رابیتس ورقی از توری فولادی است که با سیم یا سیم تقویت کننده به زیر شبکه متصل می شود. یکی از ویژگی های مهم رابیتس این است که اغلب ملات ها به آن می چسبند و ترک نمی خورند. خرگوش ها در دو نوع تخت و برجسته ساخته می شوند. نوع مسطح برای دهانه های کوچک و نوع برآمده برای بازشوهای بزرگتر استفاده می شود همچنین رابیتس برای آستر کانال ها و وسایل تهویه مطبوع استفاده می شود.(قیمت ماربل شیت)

  

سقف کاذب آکوستیک ماربل شیت
آکوستیک نوعی عایق صوتی است که با مواد مختلفی مانند پارچه راه راه، گچ تخته، تخته های چوبی یا ورقه های مقوای فشرده سفید و سوراخ دار و در مکان هایی مانند کلاس درس، سینما و ... ساخته می شود. به منعکس شدن صدا استفاده نمی شود.(قیمت سقف کاذب)

سقف کاذب پی وی سی
یکی دیگر از انواع سقف کاذب که پرکاربرد است سقف کاذب پی وی سی می باشد که متریال این دسته از سقف های کاذب پی وی سی زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد.(آذران پلاستیک)

  

     

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

مخزن اکسیژن مایع

مخزن اکسیژن مایع (مخزن اکسیژن مایع)
بسته به تعداد کاربران از اکسیژن مایع در ظروف مختلف برای نگهداری و حمل و نقل استفاده می شود. انواع ظروف مورد استفاده عبارتند از: چرخشی، سیلندر تبرید مایع و مخزن نگهداری یخچال. حجم ذخیره سازی از چند لیتر تا هزاران گالن متغیر است.

از آنجایی که اتلاف گرما ثابت است، اکسیژن مایع به طور مداوم تبخیر می شود. میزان بخار بسته به طراحی ظرف و مقدار محصول ذخیره شده متفاوت است. بنابراین مخزن اکسیژن مایع مطابق با مقررات مربوطه و الزامات دما و فشار مورد نظر طراحی و ساخته می شوند.

فروش مخازن اکسیژن مایع توسط شرکت تک گاز در ابعاد مختلف انجام می شود.هدف از انجام این کار رفع نیاز کشور با دسترسی سریعتر و آسانتر به خرید مخازن اکسیژن آب مشتری محترم می باشد. اگر قصد خرید مخزن اکسیژن مایع را دارید باید با ما تماس بگیرید تا مخزن اکسیژن مایع را به سرعت برای شما ارسال کنیم.

در زیر انواع مخازن اکسیژن مایع گنجانده شده است.

خرید مخزن کرایوژنیک با بهترین پشتیبانی

 

درب انواع اکسیژن مایع

درپوش دایره ای در خروجی لوله از ورود رطوبت جوی جلوگیری می کند و همچنین به گاز تولید شده به دلیل تغییر فرآیند از مایع به بخار اجازه خروج می دهد. این نوع مخزن اکسیژن مایع تحت فشار است.

رایج ترین عنصر در اندازه گیری ظرفیت Doer لیتر است. یک مخزن اکسیژن با ظرفیت 5 تا 200 لیتر وجود دارد.
یکی از اشتباهات رایج برخی از کاربران این است که سیلندرهای مبرد که مخازن تحت فشار هستند، گاهی اوقات با تولید کنندگان اشتباه گرفته می شوند.

 

سیلندرهای هوا با انواع مخازن اکسیژن مایع

سیلندرهای مایع نوعی مخزن اکسیژن مایع یا مخزن نیتروژن مایع هستند که فشرده شده و با پوشش خلاء پوشانده می شوند.این نوع مخزن اکسیژن مایع یا مکش مایع دارای یک شیر فشار شکن و یک درپوش شکسته برای محافظت از سیلندر در برابر فشار می باشد.

سیلندرهای اکسیژن بر پایه آب تا فشار 350 psig یا (24 اتمسفر) کار می کنند و ظرفیت بین 80 تا 450 لیتر آب دارند. اکسیژن می تواند در فرآیند گاز با پمپاژ آب از طریق یک بخارساز داخلی یا به صورت مایع تحت فشار بخار آزاد شود. در هنگام خرید مخزن اکسیژن مایع، توجه به این نکات بسیار مفید است.

 

نگهداری یخچال
تأسیسات مشتری معمولاً شامل مخزن، ژنراتور گاز و منیفولد کنترل فشار است.

مخازن ذخیره اکسیژن مایع یا اکسید نیتروژن (جذب آب) می توانند به شکل گرد یا استوانه ای باشند و به عنوان یک ظرف ثابت یا روی شاسی ریلی یا کامیون برای حمل آسان به موقعیت ثابت قرار می گیرند. اندازه آنها از 500 تا 420000 گالن (1893 - 1589873 لیتر) متغیر است.

تمامی مخازن موجود در فضای حلقوی عایق گرد و غبار و خلاء بوده و دارای نواحی مختلفی برای کنترل پر شدن محصول، جمع آوری فشار، کاهش فشار، برداشت محصول و مخزن خلاء می باشند. مخازن اکسیژن مایع با توجه به نیازهای فشار و دمای خاص طراحی می شوند. هزینه مخزن اکسیژن مایع بسته به تجهیزات و نوع این مناطق متفاوت خواهد بود.

 

خواص مخازن اکسیژن مایع و خرید مخزن اکسیژن
پره اکسیژن مایع برای جلوگیری از ورود گرما به مخزن طراحی و غیر چرخشی ساخته شده است. اکسیژن مایع که مبرد است در دماهای پایین به راحتی هضم می شود و به سرعت تبخیر می شود.

برای خرید مخزن اکسیژن مایع لازم است ابتدا نیاز مشتری بر اساس ابعاد مناسب در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. برخی از شرکت ها این مشکل عمده را هنگام فروش مخازن اکسیژن مایع نادیده می گیرند، بنابراین خریداران پول اضافی خرج می کنند.مخازن اکسیژن مایع قبل از عرضه به بازار باید مورد ارزیابی قرار گیرند و از این رو شرکت تک گاز تنها محصولاتی را با گواهینامه های معتبر و استاندارد ارائه می دهد. تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در تلاش است تا نیاز مشتریان گرامی را برآورده سازد.

 

استفاده از مخازن اکسیژن مایع در بیمارستان ها
بیماران مبتلا به مشکلات ریوی باید از اکسیژن آب برای تنفس هوا استفاده کنند. در گذشته کپسول‌های اکسیژن در مصارف بیمارستانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما امروزه استفاده از آن‌ها دیگر پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از بیماران نیست و از مخازن اکسیژن آب برای این منظور استفاده می‌شود. شرکت تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع در سایزهای مختلف و با مناسب ترین قیمت سعی در تامین این نیاز اولیه اکسیژن آب بیماران خود دارد.

روش دیگر استفاده از دستگاه اکسیژن ساز است. این دستگاه ها نسبت به مخازن اکسیژن مایع گران تر هستند، اما مزایای خود را دارند. تولید کننده اکسیژن نیازی به پر کردن مجدد ندارد و محافظت خوبی دارد. اگر قصد دارید کمی پول خرج کنید، خرید مخزن اکسیژن مایع گزینه بهتری نسبت به خرید یک ژنراتور اکسیژن است.

البته با انتخاب ظرفیت مناسب برای اینکه هزینه مخزن اکسیژن مایع خیلی بالا نرود، می توانید به سرعت نیاز خود را به مخزن اکسیژن مایع کاهش دهید.

 

کاربرد مخزن برودتی چیست؟
مخازن برودتی در ابعاد مختلف و در فشارهای مختلف طراحی و مهندسی می شوند. این مخازن کاربردهای زیادی در علوم و صنایع مختلف دارند.

مخازن برودتی برای ذخیره نیتروژن، اکسیژن مایع و سایر یخچال ها استفاده می شود. بسته به کاربرد، مخزن اکسیژن مایع مناسب را خریداری کنید و می توانید از قبل با یک متخصص گاز صحبت کنید.از آنها در بیمارستان ها، صنایع غذایی، صنایع فولاد، پالایشگاه ها، آبزی پروری و تولید صنایع دستی استفاده می شود.

مخزن برودتی چگونه کار می کند؟
برای استفاده از این مخازن بر روی یک پایه محکم قرار می گیرند. از این اتاق یک خط لوله برای انتقال آب از مخزن به بیرون وجود دارد.

در دمای 186- درجه سانتیگراد، این نقطه تراکم اکسیژن است و با تبدیل فرآیند گاز به مایع، اندازه آن بسیار کاهش می یابد. بنابراین، عایق بودن مخزن بسیار مهم است.

در داخل این مخازن، عنصری به نام کنترل سیال وجود دارد که به فرد امکان می دهد میزان اکسیژن باقی مانده در مخزن را تشخیص دهد.

 

مزایای خرید مخزن برودتی
مخازن برودتی به دلیل فشار کاری کم در معرض خطر انفجار نیستند و بنابراین برای ایمنی مناسب هستند. آنها معمولا طول عمر بالایی دارند و نیازی به پرداخت هزینه روزانه ندارند.

 

چه چیزی قیمت مخزن اکسیژن مایع را تعیین می کند؟
عوامل مختلفی بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تاثیر می گذارد. مخازن اکسیژن مایع از مواد گران قیمت ساخته شده اند. بنابراین اندازه و وزن بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تاثیر می گذارد.

فشار کاری در این محفظه نیز باید در هنگام خرید مخزن اکسیژن مایع در نظر گرفته شود. .

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

گوگل ویس چیست

گوگل ویس چیست؟
Google Voice یک سرویس تماس صوتی از Google است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های متنی، پیام های صوتی و فایل های رایگان را می دهد. سرویس Google Voice اکنون برای همه کاربران جیمیل (خرید شماره مجازی) به صورت رایگان در دسترس است.

 

محدودیت زمانی و نیاز به تمدید: ندارد
اپلیکیشن اندروید و iOS: دارد
تایید اپل آیدی: بله
برقراری تماس و پیام نامحدود: بله
تأیید خدمات خارجی: بله
هزینه نگهداری سالانه و ماهانه: هیچ
شماره دور وضعیت سفارش در نظر گرفته شده: دارد
انتقال شماره سفارش توسط اکانت724: بله

 

خرید گوگل ویس

شماره مجازی Google Voice دارای ویژگی Google Voice است
✔ داشتن شماره ویژه برای آمریکا و کانادا

✔ به صورت رایگان و نامحدود با ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید

و از ایالات متحده آمریکا و کانادا به صورت رایگان پیامک ارسال و دریافت کنید

✔ با شارژ مجدد حساب خود با سایر کشورها تماس بگیرید

✔ در سایت جیمیل پیامک دریافت کنید

✔ دارای تنظیمات تلفن گویا

 

 

گوگل ویس برای چه کسانی مناسب است؟
1- افرادی که نیاز به ثبت نام برای سرویس های خارجی (مانند اپل، پی پال، واتساپ، اکتیویژن و ...) دارند.

2- کسانی که در خارج از کشور تجارت دارند و نیاز به فعالیت با شماره هایی غیر از ایران دارند.

3- افرادی که می خواهید به یک مکالمه رایگان با ایالات متحده و کانادا است.

4- افرادی که نیاز به یک شماره ناشناس.

5- افرادی که نیاز به شماره های دائمی و بین المللی است.

6- خرید شماره مجازی دائمی گوگل

۶-….


شماره مجازی برای اپل آیدی
اپل از اوائل مارس 1999 مورد نیاز است احراز هویت دو عامل برای عضویت ID اپل جدید است.

JackBlock نیز ارائه می دهد یک شماره مجازی همراه با فروش یک ID اپل شخصی (با ویژگی های خاص!).همچنین اپل به دلیل تحریم ها عددی را از ایران قبول نمی کند. به همین دلیل، افراد برای تایید کامل اپل آیدی خود به شماره های مجازی دائمی مانند گوگل ویس مراجعه می کنند.

 

شماره مجازی واتساپ واتساپ
واتس اپ برخلاف بسیاری از سرویس های پیام رسان دیگر، شماره تلفن افراد را پنهان نمی کند. بنابراین باید اکانت واتس اپ خود را با شماره های معتبر (در صورت لزوم مانند شماره مجازی گوگل ویس) ایجاد کنید.

 

 

سایر خدمات پشتیبانی شده توسط Google Weiss: ‌
1- تلگرام (بدون ریپورت و بلاک) 2- پی پال، پرسنل و مشاغل آمریکا از همه کشورها 3- ساخت و تایید شده توسط اپل آیدی آمریکا 4- توییتر 5- سایت های مستقل 6- حساب پرفکت مانی 7- برخی صرافی ها و بروکرهای فارکس 8- خدمات بازی (مانند اکتیویژن، اپیک گیم و استیم) و 99 درصد خدمات دیگر با یک هزینه

 

نکاتی برای استفاده از Google Weiss
1. با یک VPN معتبر وارد Google Voice شوید.

2- هر ماه (یا نهایتاً هر 2 ماه) یک پیام با شماره مجازی خود به سایر شماره های آمریکا با پیشوند 1+ ارسال کنید، به عنوان مثال: +1 (570) 723-9032. لازم نیست عدد واقعی باشد. هدف فقط انجام یک فعالیت جزئی است. این به گوگل نشان می دهد که شما با یک عدد کار می کنید. این به این دلیل است که اگر Google Weiss معتقد باشد که شما از شماره خود استفاده نمی کنید، شماره شما را به شخص دیگری اختصاص می دهد. فایل ارسالی به همراه سفارش خود را نیز مطالعه نمایید

.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

شماره مجازی واتساپ

گوگل ویس چیست؟
Google Voice یک سرویس تماس صوتی از Google است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های متنی، پیام های صوتی و فایل های رایگان را می دهد. سرویس Google Voice اکنون برای همه کاربران جیمیل (به جز کاربران کشورهای تحت تحریم آمریکا مانند ایران) به صورت رایگان در دسترس است.

به چه صورت خرید گوگل ویس انجام بدم

محدودیت زمانی و نیاز به تمدید: ندارد
اپلیکیشن اندروید و iOS: دارد
تایید اپل آیدی: بله
برقراری تماس و پیام نامحدود: بله
تأیید خدمات خارجی: بله
هزینه نگهداری سالانه و ماهانه: هیچ
شماره دور وضعیت سفارش در نظر گرفته شده: دارد
انتقال شماره سفارش توسط جک بلک: بله

شماره مجازی Google Voice دارای ویژگی Google Voice است
✔ داشتن شماره ویژه برای آمریکا و کانادا

✔ به صورت رایگان و نامحدود با ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید

و از ایالات متحده آمریکا و کانادا به صورت رایگان پیامک ارسال و دریافت کنید

✔ با شارژ مجدد حساب خود با سایر کشورها تماس بگیرید

✔ در سایت جیمیل پیامک دریافت کنید

✔ دارای تنظیمات تلفن گویا

 

Google Weiss برای چه کسانی مناسب است؟
1- افرادی که نیاز به ثبت نام برای سرویس های خارجی (مانند اپل، پی پال، واتساپ، اکتیویژن و ...) دارند.

2- کسانی که در خارج از کشور تجارت دارند و نیاز به فعالیت با شماره هایی غیر از ایران دارند.

3- افرادی که می خواهند با آمریکا و کانادا گفتگوی رایگان داشته باشند.

4- افرادی که نیاز به داشتن شماره ناشناس دارند.

5- افرادی که نیاز به شماره دایمی و بین المللی دارند.

۶-….

شماره مجازی برای اپل آیدی
اپل از اوایل مارس 1999 برای عضویت های جدید Apple ID به احراز هویت دو مرحله ای نیاز دارد.

جک بلوک یک شماره مجازی به همراه فروش اپل آیدی شخصی (با امکانات ویژه!) نیز ارائه می دهد.همچنین اپل به دلیل تحریم ها عددی را از ایران قبول نمی کند. به همین دلیل افراد برای تایید کامل اپل آیدی خود به شماره های مجازی دائمی مانند گوگل ویس مراجعه می کنند.

شماره مجازی واتساپ واتساپ
واتس اپ برخلاف بسیاری از سرویس های پیام رسان دیگر، شماره تلفن افراد را مخفی نمی کند. بنابراین باید حساب واتس اپ خود را با شماره های معتبر (در صورت لزوم مانند شماره مجازی گوگل ویس) ایجاد کنید.

.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

آجر دکوراتیو

در کدام قسمت از خانه برای استفاده از آجرهای زینتی؟
از این نوع آجر دکور می توان برای ساخت و پوشاندن دیوار در اتاق نشیمن یا اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کرد. این آجرها را می توان با روشنایی مناسب و به جای پشت تلویزیون نصب کرد. این یک فضای دیدنی در خانه شما ایجاد می کند. استفاده از رنگهایی که با دکوراسیون خانه مطابقت دارند بسیار مهم است. اگر عاشق رنگهای گرم و سنتی هستید ، توصیه می شود از آجرهای قرمز زینتی مانند آجرهای نمای آتش نشانی انگلیسی استفاده کنید. آجر شامپو قهوه ای نیز اگر مبلمان و مبلمان خانه خود را متناسب کنید ، گزینه خوبی است.

آجرهای تزئینی را می توان با سایر مواد مانند چوب ، سنگ ساخت و حتی فلزات ترکیب کرد تا ظاهری بسیار جدید ایجاد کند. برای جذابیت بیشتر ، می توانید از نورپردازی خوب روی دیوار آجری یا گوشه های داخل ساختمان استفاده کنید. ایجاد سایه سبک و روشن بر روی دیوار آجری ، زیبایی دیوار را قابل مشاهده تر می کند.

 

آجر سفید تزئینی
بسیاری از افراد رنگهای سرد یا خانه ها را به سبک جدید دوست دارند. خانه های حداقل با سبک رنگی خنثی و بی رنگ. آجر سفید تزئینی برای خانه هایی با رنگ های سرد و خنثی مناسب است. این روزها بیشتر افراد عاشق این سبک شده اند و از مبلمان با رنگ های سفید و خاکستری و پرده های سفید استفاده می کنند. خانه های ساده با دکوراسیون ساده. این خانه ها اغلب مانند هنرمندان هستند. اما امروز می بینیم که این سبک در بین همه مردم محبوب است. آجرهای سفید تزئینی می توانند آجرهای ضد آتش سفید ، آجرهای عتیقه سفید یا سایر آجرهای سفید باشند.

 

آجر مصنوعی زینتی یا آجر هلندی چیست؟
در حقیقت ، از مواد آجرهای مصنوعی زینتی یا آجرهای هلندی مانند سایر آجر دکوراتیو و پودر پلیمر و سنگی در ساخت آن استفاده نمی شود.مانند تصویر زیر سمت چپ که می بینید. کار با این نوع آجر آسان است و می توانید هر از چند گاهی طرح یا رنگ این آجر مصنوعی را تغییر دهید.

 

آجر نما تزئینی

آجر نسوز تزیینی می تواند تمام خانواده آجر نسوز را شامل شود. رنگ با توجه به سلیقه فرد انتخاب می شود. این رنگ ها عبارتند از قرمز، قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره، سفید، مشکی، آجر نسوز و آجر نسکافه ای نسوز. استفاده از آجر نسوز در فضای داخلی بسیار محبوب است. انتخاب این گزینه دلایلی دارد که از جمله آنها می توان به دوام و استحکام آجر نسوز، عمر طولانی بدون شوره سر و عایق حرارتی آجر نسوز اشاره کرد.

 

نحوه چیدن آجرهای تزئینی
نحوه نصب این آجرها اغلب با کمک چسب مخصوص کاشی انجام می شود. این مزیت مهمی دارد که اگر تصمیمی برای تغییر آن گرفته شود می توان آن را به راحتی حذف و جایگزین کرد.

  • قیمت آجر سفید دکوراتیو
  • تولید کننده آجر

قیمت آجرهای تزئینی
آجرهای تزئینی قیمت های متفاوتی دارند و کاملاً به انتخاب معمار بستگی دارد. اگر برای این کار آجر نسوز انتخاب شود قطعا قیمت متفاوتی خواهد داشت. آجرهای باستانی و سایر آجرها لیست قیمت خود را دارند. لذا جهت اطلاع از لیست قیمت آجرهای تزئینی (قیمت آجر روستایی، قیمت آجر آنتیک و قیمت آجر دست ساز) با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

ماربل شیت PVC

ورق های ماربل شیت عمدتا از سنگ پودر (پودر کربنات کلسیم) و پلاستیک (رزین PVC) ساخته شده و برای تزئین دیوارهای داخلی ایده آل هستند. این ورق مرمر PVC به دلیل ویژگی های عالی آن ، به ویژه برای مکان های تجاری عمومی ، در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است. بسیار جذاب ، مقرون به صرفه ، ضد آب ، ضد آب با شرایط نصب و نگهداری آسان است و می تواند برای صاحبان مشاغل در دکوراسیون دیوار ، تعمیر دیوار و نوسازی دیوار پس انداز کند. این ماده جایگزین سایر دیوارهای داخلی و مواد زینتی مانند چوب ، فلز ، سنگ طبیعی و سایر مواد مصنوعی و کامپوزیت می شود.

 

 

خصوصیات ورق های ماربل شیت
ماربل شیت PVC طراحی سنگی به دلیل جذابیت و رنگهای زیبا از سنگ مرمر و طراحی کلاسیک ، می توان از آن برای مکانهایی مانند شرکت ها ، محل های اداری ، جلسات ، فروشگاه های مد و سنگ تراشی ، بوتیک ها ، هتل ها و مسافرخانه های استفاده شده ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، قهوه استفاده کرد. مغازه ها ، تئاترها ، چین و سالن های کنسرت ، خانه ها و ویلاها ، نمایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی و سالن های پذیرایی و غیره.

به دلیل خاصیت ضد آب ، می توان از آن برای دیوارهای آشپزخانه ، دیوارهای استخر ، دیوارهای حمام و غیره استفاده کرد. به دلیل وزن سبک ، می توان از آن برای تزئین سقف استفاده کرد. برای تزئین سطح ، از این ورق مرمر PVC می توان برای پوشاندن سطحی مانند مبلمان ، کابینت آشپزخانه ، درها ، چمدان ها ، کیسه ها ، سطل زباله و میزهای ناهار خوری استفاده کرد.

اگر قصد دارید از سنگ مرمر برای تزئینات خود استفاده کنید ، باید بدانید که این سنگ اشکالاتی دارد. به عنوان مثال ، بسیار گران است و وزن زیادی دارد ، بنابراین حمل و نصب آن دشوار است. همچنین به اسیدها حتی در اسیدهای طبیعی مانند آب لیمو و سرکه حساس است و می تواند باعث خوردگی و لکه ها شود.پس چه راهی بهتر از این که بتوانیم از هر نظر جایگزین بهتری پیدا کنیم؟

 

تفاوت ماربل شیت و تولید کننده ماربل شیت
ماربل شیت در صورتی که قیمت بسیار پایین و وزن سبک و استحکام بالایی داشته باشد همین زیبایی را به شما ارائه می دهد. تنوع باورنکردنی نیز وجود دارد. همچنین می توانید به راحتی از مواد شوینده برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. همچنین در مقایسه با سنگ مرمر یک تکه و بدون درز هستند که زیبایی آنها را چندین برابر می کند.

نصب آسان و ضد باکتری هستند. در برابر تمام شرایط آب و هوایی و رطوبت مقاوم است و برای این منظور در حمام ها و استخرها استفاده می شود. مقاومت خوبی در برابر سایش و خراش دارد و همچنین در برابر آتش نیز مقاوم است. به عنوان عایق صدا نیز استفاده می شود و البته انتقال نور خوبی دارد. قابل سفارش در هر سایز بزرگ یا کوچک.

با نازلترین قیمت از رادیشن شاپ می توانید ورق های پی وی سی طرح دار و همچنین ورق های مرمری را خریداری کرده و در دکوراسیون خود استفاده کنید. متخصصین ما در فروشگاه تابش آماده پاسخگویی به تمامی سوالات عمومی و تخصصی شما در زمینه خرید ورق پی وی سی می باشند.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

سقف کاذب کناف

سقف های کاذب Knauf و سقف های جعلی Rabitz معمولاً در کشور ما استفاده می شود. اما آیا تا به حال از سقف جعلی Dampa شنیده اید؟ آیا این سقف جعلی چوبی زیبا را دیده اید؟ یا می دانید که شاید ما یک سقف کاذب داشته باشیم که امواج صوتی محیط را جذب می کند؟ با در این مقاله با انواع سقف های دروغین و مزایا و معایب آنها آشنا خواهید شد. تمام تلاشهای ما این است که شما را با نکاتی که در نهایت می توانید هنگام انتخاب سقف کاذب تصمیم درستی بگیرید ، آشنا کنیم. این بدان معنی است که در پایان احساس مجروح شدن نمی کنید.

   

 

سقف کاذب چیست؟
سقف کاذب ، که در واقع یک سقف ثانویه است ، به عنوان یک پوشش در زیر سقف اصلی قرار می گیرد و سقف اصلی ساختمان نیست. وزن سقف کاذب بر عهده دیوارها و سقف اصلی خانه است. این سقف برای کاربردهای مختلفی مانند عایق سقف اصلی صدا و گرما استفاده می شود و نصب اصلی سقف یا زیبایی فضا را پوشش می دهد.

با نصب نورپردازی خوب و شیک در انواع سقف کاذب ، می توانید زیبایی خانه خود را ضرب کنید.

سقف های دروغین امروز با تنوع و طرح های مختلف اجرا می شوند. این به افراد کمک می کند تا با توجه به سلیقه و علایق خود ، سقف جعلی مورد علاقه خود را در خانه اجرا کنند. البته ، شما همچنین باید در مورد دکوراسیون داخلی خانه مراقب باشید ، زیرا هماهنگی در بین سایر مؤلفه های خانه و سقف کاذب بسیار مهم است.

 

برای کدام قسمت از خانه از سقف های کاذب استفاده می شود؟
سقف های دروغین در خانه اغلب برای اتاق نشیمن استفاده می شود. بسیاری از افراد برای نوسازی خانه های خود از سقف های کاذب برای ایجاد تفاوت بزرگ استفاده می کنند ، زیرا اجرای این سقف تأثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. اما در زیر کاربرد این سقف در سایر فضاهای خانه را بررسی خواهیم کرد.جالب است بدانید که سقف جعلی فقط برای اتاق نشیمن نیست و می تواند برای سایر قسمت ها مانند اتاق خواب تنظیم شود.
اما مکان جالب دیگری که در آن از سقف جعلی جدید استفاده می شود ، بالای میز ناهار خوری است. راه اندازی یک سقف کاذب ویژه برای میز ناهار خوری ایده ای است که به تازگی اجرا شده است و فضای بسیار ویژه و شیک ایجاد می کند.

جدا از موارد فوق ، از سقف های دروغین نیز برای حمام و توالت استفاده می شود. احتمالاً این سقف را در خانه خود نیز مشاهده می کنید. ما این سقف ها را در راهروهای ورودی یا بین حمام و توالت می بینیم که در آن اختلاف وجود دارد.
انواع حمام و توالتهای جعلی از PVC ساخته شده است تا با رطوبت و آب در تماس باشد و کاملاً ضد آب است.

اجرای یک سقف آشپزخانه جعلی نیز ایده ای شیک و جالب است که بسیاری از افراد آن را اجرا می کنند. بیشتر افراد از knauf و سقف آشپزخانه مجازی استفاده می کنند. این مدل بیش از سایر مدل ها استفاده می شود.
برای محیط های اداری و همچنین کتابخانه ها از سقف های جعلی استفاده می شود و انتخاب خوبی است.
به طور کلی ، از سقف های کاذب می توان برای فضاهای مختلف استفاده کرد و بسیاری از آنها کاربرد دارد. اما به نظر شما مزایا و مضرات سقف کاذب چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به ما بپیوندید.

 

مزایا و  قیمت سقف کاذب همچنین مضرات استفاده از سقف کاذب چیست؟
استفاده از سقف کاذب هم از مزایا و هم معایبی برخوردار است که بهتر است قبل از اجرای خوب بررسی کنند.

مزایای استفاده از سقف کاذب چیست؟
مزایای استفاده از انواع مختلف سقف های کاذب شامل موارد زیر است:

سقف کاذب را می توان جایگزین کرد و هزینه بازسازی آن پایین تر از سقف اصلی است
تنظیم این سقف در عایق صدا بسیار مؤثر است
با نصب سقف کاذب ، می توانید رشته ها و شاخه ها را روی سقف اصلی پنهان کنید
اگر این سقف را تنظیم کنید ، متوجه صرفه جویی در مصرف انرژی خواهید شد زیرا به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند.
نورپردازی را می توان به سقف جعلی انجام داد و زیبایی سالن پذیرایی را اضافه کرد