دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان 6PPD یکی از افزودنی های رایج در صنایع تولید لاستیک طبیعی (کائوچو طبیعی) است. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده آنتی اکسیدان 6PPD آماده ارائه هرگونه خدمات واردات مواد شیمیایی و فروش پیش فرم مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع به مشتریان گرامی می باشد.

فروش آنتی اکسیدان 6PPD
این مواد از چین وارد شده و به صورت پروفرما با تضمین کیفیت بر اساس تحلیل های ارائه شده به فروش می رسد.

شکل خالص این ماده جامد سفید رنگ است و با قرار گرفتن در معرض هوا به تدریج اکسید می شود و به جامد قهوه ای تبدیل می شود.این ماده پلیمری بنفش قهوه ای تا قهوه ای تیره است که به صورت گرانول وجود دارد. این ماده در حلالهای معطر مانند بنزن، استون، اتیل استات، تولوئن، دی کلرومتان محلول است و در اتر حلالیت کمی دارد و در آب نامحلول است.

این ماده باعث می شود محصولات لاستیکی نهایی در برابر گرما و سایر نوسانات مکانیکی مقاومت بیشتری داشته باشند.

 

برنامه های کاربردی

این ماده به طور مداوم در صنعت خودروسازی به عنوان ماده اولیه در تولید لاستیک خودرو استفاده می شود و باعث افزایش پایداری محصول نهایی می شود. به دلیل خواص منحصر به فرد این ماده، کمتر تحت تاثیر پارامترهای محیطی مانند دمای بالا قرار می گیرد، این ماده سمیت کمی دارد و از ترک خوردن جلوگیری می کند.

 

واردات محصولات شیمیایی و فروش به صورت پیش فرض
شرکت پترو کیمیا به عنوان واردکننده مواد اولیه شیمیایی از چین مفتخر است بخش زیادی از نیاز بازار به مواد اولیه شیمیایی را به صورت پروفرما از کشور چین تامین کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش، واردات و فروش آنتی اکسیدان 6PPD pro forma می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

آنتی اکسیدان IPPD یا N-phenyl-N'-isopropyl-p-phenylenediamine به عنوان آنتی اکسیدان یا آنتی زونیت در صنعت تولید تایر یا لاستیک استفاده می شود.آنتی اکسیدان ها مواد شیمیایی هستند که برای جلوگیری از اکسیداسیون به لاستیک اضافه می شوند.

 

فروش آنتی اکسیدان IPPD
این مواد به صورت پروفرما با تضمین کیفیت بر اساس تحلیل وارد و به فروش می رسد.

از ترکیب N-phenyl-p-quinoneimine و p-hydroxydiphenylamine در نسبت مولی 1.5:1 تا 1:1.5 با آمینی با فرمول R-NH2 در حضور متانول، که در آن R ممکن است دارای ساختار متفاوت کربناته باشد.

برنامه های کاربردی
به طور کلی، آنتی اکسیدان ماده ای است که به مقدار کم به هیدروکربن های مستعد اکسیداسیون مانند لاستیک، پلاستیک، مواد غذایی و روغن ها اضافه می شود تا فرآیندهای اکسیداتیو را مهار یا کند کند، در حالی که خود آنها اکسید می شوند.

p-Phenylenediamine به عنوان ترکیب اصلی در شتاب دهنده ها و آنتی اکسیدان ها در صنعت لاستیک استفاده می شود. IPPD به این دلیل انتخاب می شود که پایداری دما، استحکام بالا و مقاومت شیمیایی و الکتریکی را فراهم می کند.

 

واردات محصولات شیمیایی و فروش به صورت پیش فرض
شرکت پترو کیمیا به عنوان واردکننده مواد اولیه شیمیایی از چین مفتخر است که بخش زیادی از نیاز مواد اولیه شیمیایی را در بازار چین تامین کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش، واردات و فروش آنتی اکسیدان پروفورما IPPD می توانید با مشاوران ما در پترو کیمیا تماس بگیرید.

آنتی اکسیدان TMQ یک پلیمر با وزن مولکولی کم است که به طور گسترده در صنایع تولید لاستیک و پلاستیک استفاده می شود.

 

فروش آنتی اکسیدان TMQ
این ترکیب بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده در چین به صورت پروفرما با تضمین کیفیت وارد و به فروش می رسد.

از این ماده در تولید بسیاری از مواد مانند لاستیک و لاستیک استفاده می شود. آنتی اکسیدان مورد استفاده در فرآیند تولید لاستیک های طبیعی و لاستیک های مصنوعی، به ویژه برای جلوگیری از زوال حرارتی لاستیک های نیتریل و همچنین به عنوان یک عامل ضد پیری.رویکرد سنتز
در این قسمت روش تولید بر اساس پتنت به اختصار معرفی می شود.

 

 

 

 این روش به شرح زیر طبقه بندی می شود:

بر اساس نسبت مولی آنیلین و استون به یک کاتالیزور

استون در دمای 90-150 درجه سانتی گراد و با سرعت 500 دور در دقیقه به ظرف واکنش اضافه می شود.

پس از اتمام افزایش استون، پس از 5-15 ساعت به پایان می رسد.

واکنش به مدت 2 ساعت ادامه می یابد.

هیدروکسید سدیم به ظرف نمونه اضافه می شود.

دمای واکنش باید بین 70 تا 80 درجه باقی بماند.

مخلوط واکنش را به مدت 30 دقیقه با شیکر هم بزنید.

·       بعد از یک ساعت

آنیلین را در فشار معمولی و در دمای 28 تا 60 درجه سانتی گراد تقطیر کنید.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

ماربل شیت طرح چوب

سنگ ماربل شیت تولیدی کارخانه آذران پلاستیک رسا چیست؟
مرمر به زبان لاتین سنگ ماربل شیت است و ورق های ماربل شیت ورق های پی وی سی با نقش و نگار سنگ است که بیشتر به سنگ مصنوعی معروف است و به جرات می توان گفت یکی از پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی به حساب می آید. برای آشنایی بیشتر با این ورق های سنگ مصنوعی (دیوارپوش) با ما همراه باشید....

 

ماربل شیت

 

طراحی و رنگ آمیزی سنگ مصنوعی:
ورق ماربل شیت بیشتر با طرح سنگ شناخته می شود، در حالی که این ورق های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند. دلیل محبوبیت ورق مرمریت یک تکه بودن و بدون درز بودن آن است، بنابراین استفاده از ورق مرمریت برای دیوارها می تواند زیباتر از سایر دیوارپوش ها باشد.(قیمت ماربل شیت)

ورق مرمر در طرح ساده و چوبی با رنگ های متنوع و طرح های کاغذ دیواری موجود می باشد. به علاوه به تازگی نوع جدیدی از این برگ ها تولید شده و قابلیت عبور نور را دارد.

رنگ آمیزی کامل ورق مرمر را می توانید در بالای این پاراگراف مشاهده کنید.

 

    

 

خواص سنگ لمینت ماربل شیت مصنوعی
اگر می‌خواهیم ویژگی‌های ورق ماربل شیت مصنوعی را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفاً لیست زیر را وارد کنید:

تا دمای 80 درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاوم است و در برابر آتش نیز مقاوم است.
در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم است.
برای تمیز کردن آن بدون نگرانی می توانید از انواع مواد شوینده استفاده کنید.
وزن بسیار سبک آن می تواند دلیل قانع کننده ای برای استفاده از سنگ مصنوعی به جای سنگ طبیعی باشد.
یکی از ویژگی های بارز این ورق ها زیبایی یک پارچه و یکنواختی آن است.
ماهیت ضد باکتریایی ورق های مرمر آنها را به ماده ای ایده آل برای محیط های مراقبت های بهداشتی تبدیل کرده است.
نصب سریع، آسان و راحت این محصول باعث برتری آن نسبت به سنگ طبیعی شده است.مهم ترین ویژگی این محصول قیمت بسیار پایین و ارزان بودن آن نسبت به ویژگی های ذکر شده است.

آذران پلاستیک تولید کننده دیوارپوش

آذران پلاست تولید کننده سقف کاذب

 

 

موارد استفاده از سنگ مصنوعی
یکی از رایج ترین انواع مصرف سنگ مصنوعی؛ این روکش دیواری است بنابراین به عنوان دیوارپوش سنگ مصنوعی، روکش دیوار بدون درز، روکش دیوار یک تکه، روکش دیوار با طرح سنگ شناخته می شود، اما این بدان معنا نیست که این ورق ها کارایی ندارند، می توان در موارد دیگر نیز از آن استفاده کرد.(آذران پلاستیک)

سنگ مصنوعی را می توان در قالب کاشی های 60*60 برای سقف های کاذب استفاده کرد.
برای طراحی و اجرای جدول نیز می توانید از این محصول استفاده کنید.
ایجاد ستون با ابزار ورق سنگ مرمر با هزینه بسیار کم و مدت زمان کوتاه یکی از کاربردهای این محصول می باشد.

.

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

امروزه دیوارپوش ها در طرح ها و متریال های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. اطلاعات کامل در مورد دیوارپوش ها به انتخاب صحیح آنها کمک می کند. هایکا پنل به عنوان تولید کننده دیوارپوش های سه بعدی این دیوارپوش ها را به طور کامل بررسی می کند تا بتوانید انتخابی راحت تر و صحیح داشته باشید.

 

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش کامپوزیت موادی هستند که روی سطح مورد نظر (دیوار یا سقف) قرار می گیرند و آن را می پوشانند. پنل های سه بعدی به دلیل طراحی و ظاهر بسیار مجلل توانسته اند افراد بیشتری را به خود جذب کنند. پنل های سه بعدی دارای متریال های مختلفی مانند چرم، چوب، پی وی سی و غیره می باشند. این دیوارپوش ها را می توانید در لینک زیر با جزئیات بیشتر مطالعه کنید.(آذران پلاستیک)

 

 

 

روکش دیوار پلیمری سه بعدی
آذران پلاستیک پنل به عنوان تولید کننده دیوارپوش آجر پلیمری محصولات خود را با مواد پلیمری (بهترین متریال برای دیوارپوش) در بازار معرفی می کند. یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب دیوارپوش ها، جدای از طراحی، جنس آنهاست. محل قرارگیری دیوارپوش بسیار مهم است. در معرض نور مستقیم خورشید هستید؟ نزدیک گرما؟ مکانی با رطوبت بالا؟ و بسیاری از عوامل دیگر

 

مدل های مختلف دیوارپوش سه بعدی ماربل شیت از هایکا پنل
دیوارپوش های ماربل شیت هایکا پانل بسته به طرحی که دارند ضخامت های متفاوتی دارند. طرح های تولید شده بر روی پانل هایکا عبارتند از: آجر، جعبه، صحرا، نیلوفر آبی (پانل pvc)، تیر، موج، شطرنجی، الماس، ستاره، برگ و کریستال. مشخصات محصول را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.(آذران پلاستیک)

 

 

مواد سه بعدی دیوارپوش پلیمری ماربل شیت
هایکا پانل به عنوان تولید کننده دیوارپوش پلیمری در تبریز از طرح های سه بعدی در محصولات خود استفاده می کند. متریال دیوارپوش های پلیمری پانل هیکا نوعی پلیمر پتروشیمی تبریز به نام HIPS است که از استحکام و دوام فوق العاده بالایی برخوردار بوده و توانسته مزیت هایی را ایجاد کند که در سایر دیوارپوش ها دیده نمی شود.مواد افزودنی و رنگ های به کار رفته در این دیوارپوش ها خارجی بوده و از مرغوب ترین مواد هستند.

این نوع دیوارپوش از نوع UV می باشد. به این معنی که نور خورشید بر آنها تأثیر نمی گذارد و به مرور زمان از کیفیت پوشش دیوار کاسته نمی شود. اما این عنصر در سایر دیوارپوش ها وجود ندارد و به مرور زمان دیوارپوش حالت و رنگ اولیه خود را از دست می دهد.

شرکت آذران پلاست بزرگترین تولید کننده دیوارپوش کشور می باشد.

 

مزایای دیوارپوش پلیمری پانل هیکا
سبک و حمل آسان
نصب سریع و آسان
مقاوم در برابر ضربه
مقاوم در برابر نور خورشید
عمر مفید طولانی
تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ.
قابلیت اجرا روی دیوار و سقف.
انعطاف پذیری بالای پانل ها
قابل شستشو
قابلیت رنگ آمیزی چندین بار.
سیم کشی را می توان از پشت پانل ها عبور داد
امکان تعویض پنل ها به صورت جداگانه
عایق حرارت و رطوبت.
ضد حشرات و باکتری ها
بدون نیاز به زیرسازی دیوار و سقف
نکاتی در مورد دیوارپوش سه بعدی
میزان برجستگی دیوارپوش های سه بعدی بسته به طراحی آنها متفاوت است.
این دیوارپوش ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و طبیعتاً زیست تخریب پذیر هستند.
این پنل ها جلوه ای زیبا و چندگانه و همچنین نورپردازی ساده خواهند داشت.
این دیوارپوش ها تا حدودی عایق صدا و حرارت هستند.
پس از نصب این پانل ها برای جلوه زیباتر بهتر است آنها را آب بندی کنید.

 

 

کاربردهای دیوارپوش پلیمری سه بعدی(دیوار پوش در کرج)
دیوارپوش های پلیمری سه بعدی هیکا پانل برای بسیاری از مکان ها مناسب است. مکان هایی شامل: پذیرایی و نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، اتاق خواب و کودک، آشپزخانه، راهرو و ورودی ها، حمام، حمام، سقف، محیط کار و اداری، فروشگاه ها و مراکز خرید، استخر، سالن بدنسازی، سالن بدنسازی.

 

 

 

   

 

هشدار: نسخه های چینی دیوارپوش پلیمری وجود دارد که کیفیت بالایی ندارند.اما دیوارپوش های تولیدی هایکا پنل ساخت ایران و تبریز بوده و از مواد مرغوب ساخته شده است.

 

 


پخش دیوارپوش ضد ضربه پلیمری به صورت عمده و خرده(قیمت ماربل شیت)
پخش دیوارپوش هایکا پانل به دو صورت عمده و تک امکان پذیر می باشد. خرید عمده برای نمایندگان و خرده فروشی برای مشتریان نهایی. برای درخواست نمایندگی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

  

     

 

بیشتر بخوانید:

 

  • mehdi mirzaei