دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ابزار پلی یورتان

معرفی ابزار پلی یورتان

گسترش ساختمان سازی باعث شده تکنولوژی برای ساخت مواد اولیه و تکنیک های نوین پیشرفت چشم گیری داشته باشد. از این رو فعالان این عرصه برای تولید مواد کامپوزیتی با تکنیک های جدید، تمام توان خود را به کار گرفتند تا موجب کاهش زمان ساخت و سهل شدن اجرا شوند.

ابزار پلی یورتان از پلی اورتان ها تولید شده است. ابزار پلی یورتان از آن دسته محصولات پتروشیمی است که به خوبی راه خود را در حوزه دکوراسیون داخلی باز کرده است. ابزار پلی یورتان یکی از بهترین جایگزین های گچ بری سنتی است. پلی یورتان در سال 1930 توسط دکتر بایر اختراع شد. امروزه انواع مختلفی از پلی یورتان ها وجود دارد. خرید ابزار پلی یورتان برای کارهای مختلفی مانند تشک سازی، دکوراسیون، کفش سازی و… انجام می شود.

 

 

   

انواع ابزار پلی یورتان

ابزار کربل: به این ابزار چدنی خور هم می گویند. ابزار کربل شامل ابزار کربل ستونی، انواع ابزار گوشه ای، ابزار کربل فرشته، ابزار کربل پلی یورتان و… می شود.

ابزار نور مخفی پلی یورتان: از این محصول برای ایجاد حاشیه نورپردازی شده دیواری و سقفی استفاده می شود. نیازی به اجرای کناف و زیرسازی ندارد. به دلیل کیفیت

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%db%8c-%db%8c%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%86/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست و از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

سنگ مصنوعی به عنوان یک متریال با کیفیت و مرغوب جهت دکوراسیون خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از انواع متنوعی برخوردار می‌باشد. افزودنی‌های پلیمری و سیمان به عنوان مواد اولیه تولید این سنگ به شمار می‌روند. این امر نقش مهمی در نصب سریع انواع سنگ‌های مصنوعی دارد و به کاهش وزن محصول کمک شایانی می‌کند. تنوع در طرح‌ سنگ‌های مصنوعی بسیار زیاد است. رنگ سنگ مصنوعی بسیار شبیه به سنگ‌های طبیعی است. این محصول مورد قبول همه افراد با سلیقه‌های خاص می‌باشد.

 

سنگ‌های مصنوعی و تاثیر آن در زیبایی ساختمان‌ها

سنگ‌های مصنوعی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. انتخاب دقیق، توجه به کیفیت، رنگ، طرح، مدل و… هر نوع سنگ مصنوعی جهت بکارگیری در ساختمان‌ها سبب می‌شود، ساختمان شما زیبا و از هارمونی خاصی برخوردار شود. استفاده از متریال‌های مناسب در قسمت‌های ساختمان سبب ایجاد هماهنگی می‌شود. به طوری‌که در طولانی مدت فرد از بکارگیری سنگ‌های مصنوعی خسته و کسل نمی‌شود.

 

ترکیبات سنگ مصنوعی

جهت تولید سنگ مصنوعی در محیط آزمایشگاهی از

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

شرکت آذران پلاست رسا با بیش از 10 سال سابقۀتولید، واردات، طراحی،اجرا و فروش  محصولات دکوراتیو  توانسته تجربه و سابقه ای درخشانی ( دیوارپوش (دیوارپوش بیمارستانی): ماربل شیت (ماربل شیت بیمارستانی)، انواع PVC، کاغذ دیواری، پلی  استایرن اکسترود شده وMDF، سقف کاذب: انواع تایل، کشسان،آسمان مجازیCNC ، پلکسی وPVC، کف:پارکت  لمینیت، کفپوش و مبلمان، برای فضاهای درمانی، اداری، مسکونی، تجاری، تولیدی، نظامی، مساجد و … به واسطۀ طراحان مجرب، تنوعِ محصولات و مهمترین شاخصه، دست اول بودن قیمتها ) در این صنعت داشته باشد. شرکت آذران پلاست رسا، نوسازی ابنیه  هر پروژه را  با  محصولات تولیدی خود بدون  تعطیل کردن هیچ یک  از بخش های  عملیاتی و ستادی سازمان مربوطه به  انجام می رساند و توانسته  خدماتی  شایسته  و درخورِ  آن پروژه

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

بین کابینتی

اگر به دنبال خرید بین کابینتی هستید ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع بین کابینتی در طرح ها و مدل های مختلف برای خرید بهتر و قیمت رقابتی و جدیدترین طرح ها و مدل ها

 

حتما به دنبال یک بین کابینتی با استایل زیاد هستید، ما به شما کمک می کنیم، انواع کابینت را به همراه قیمت متریال و خدمات نصب به شما پیشنهاد می کنیم، قصد ما این است که شما به صورت مستقیم و در منزل یک کابینت بخرید و نصب کنید. زیبایی و تمیزی آشپزخانه و لوازم آن نشان از خانه ای زیبا دارد. یک آشپزخانه برای دکوراسیون بهتر فاکتورهای مختلفی دارد که از جمله آن می توان به کابینت، کف، دیوارهای نما، لوازم خانگی، پرده در صورت وجود پنجره اشاره کرد و در نهایت مهم ترین و کلیدی ترین فضا به خصوص در یک آشپزخانه کوچک، دیوار بین کابینت ها است.

 

داشتن یک کابینت شیک در محیط آشپزخانه حائز

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa%db%8c/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

طراحی نمای آشپزخانه یکی از اولین اقداماتی است که هنگام طراحی داخلی خانه ضروری است آن را انجام دهید. هنگام بازسازی یا ساخت یک خانه مسئله­ای که باعث افزایش زیبایی محل مورد نظر می‌شود طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. در این مطلب نکاتی را در مورد اصول طراحی آشپزخانه ذکر خواهیم کرد. هنگام طراحی آشپزخانه بهتر است به نیاز آن منزل و سبک زندگی کسانی که قرار است داخل آن خانه زندگی کنند توجه نمود. توجه به نیاز افرادی که قرار است از آشپزخانه استفاده کنند باعث می‌شود در عین زیبایی و شیک بودن یک دکوراسیون کاربردی داشته باشید.  

 

بهتر است طراحی نمای آشپزخانه را پیش از انجام کارهای تأسیساتی مانند لوله کشی، برق کشی و... انجام داد.

 

اصول طراحی نمای آشپزخانه

هنگام طراحی نمای آشپزخانه باید یک

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

قیمت پی وی سی

یکی از کاربردی ترین پلیمرهایی که امروزه استفاده گسترده ای در صنایع مختلف دارد، پی وی سی است. پلیمر پی وی سی یک محصول همه کاره است که به صورت پودر و گرانول ساخته می شود. نمونه‌های متنوعی از این پلیمر برای استفاده در بخش‌های مختلف صنعتی ساخته می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت عرضه مخصوص به خود را دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول و رنج قیمت آن خواهیم پرداخت.

 

کاربرد پی وی سی در صنایع مختلف

قیمت پی وی سی در انواع نمونه ها بسیار به صرفه تر از سایر پلیمرهای صنعتی می باشد. این ویژگی باعث شده تا کاربرد این پلیمر در بسیاری از بخش های صنعتی و تولیدی مشاهده شود. از مهمترین کاربردهای استفاده از این پلیمر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربرد آن در دکوراسیون داخلی مکان های

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین راه ها برای تکمیل دیوار در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از دیوارپوش است. شما می توانید به وسیله دیوارپوش هایی که با دیوارها و مبلمان آشپزخانه تان سازگاری دارند، دکوراسیونی شیک ایجاد کنید.

طرح های دیوارپوش آشپزخانه بسیار متنوع هستند، بنابراین به شما این امکان را می دهند تا فضا را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

 

انواع دیوارپوش آشپزخانه

  • بافت های مختلف

دیوارپوش های آشپزخانه دارای بافت های مختلفی از جمله مخملی یا سنگی می باشند. شما می توانید با انتخاب از میان این مدل هایی که روز به روز تنوع می یابند، دستمایه های شیکی برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

بافتی از دیوارپوش برای آشپزخانه شما ایده آل است که بتواند دکوراسیون را به طور موثر تکمیل کند. بنابراین قبل از انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه، قطعا باید سبک کلی فضای نشیمن را در نظر بگیرید.

 به عنوان مثال اگر در صندلی آشپزخانه از مخمل استفاده

ادامه مطلب...همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

ترمو وال چیست؟ ترمووود چه کاربردی دارد؟ برای آشنایی کامل با انواع ترموود و ترمو وال با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. در این مقاله سعی می شود اطلاعات جامعی در مورد ترمووود و ترموپلاست در اختیار طراحان و کاربران قرار دهیم. در کنار شناخت ترمو چند ایده و طراحی ترمو وال را مورد بررسی قرار می دهیم. با مقایسه متریال های چوبی و پلیمری به بررسی معایب و مزایای آنها می پردازیم. افراد مرتبط با زمینه های شغلی طراحی و ساختمان با داشتن اطلاعات بروز از محصولات جدید می توانند ایده های بهتری را اجرا کنند. گرچه تولید و ساخت مصالح جدید انتخاب های بیشتری را در مقابل ما قرار می دهد. اما با تنوع مصالح انتخاب بهترین متریال سخت تر می شود و نیازمند دانش در این زمینه است. برای تبدیل شدن به یک طراح یا مجری حرفه ای با مقاله های ما همراه باشید. برای آگاهی از جدیدترین متریال های ساختمان می توانید به قسمت محصولات سایت azaranplast.ir مراجعه کنید.

 

اهمیت شناخت ترمو چوب و متریال های چوبی

ترمو وال که یک ایده و طراحی دیوار با چوب است یکی از جدیدترین مدل های طراحی داخلی است. ترمو وال اصطلاحی است که در طراحی داخلی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. به دیوارهایی و محصولاتی که با استفاده از متریال چوب طراحی می شوند وودن

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%85%d9%88-%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت و کفپوش مناسب برای تمامی مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید پارکت لمینت بهترین انتخاب برای کفپوش می باشد. بسیاری از افرادی که تمایل به خرید این نوع کفپوش ها دارند، ترجیح میدهند که قبل از خرید از رنگها، مشخصات و جدیدترین نوع محصولات مطلع شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.  کفپوش  پارکت لمینت از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. این پارکت ها دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی هستند و شما می توانید در دکوراسیون اداری و داخلی مراکز و اماکن مختلف از آنها استفاده کنید.   کیفیت ساخت پارکت های لمینت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این نوع پارکت ها، دارای کیفیت های گوناگون و برندهای مختلفی هستند. شرکت های تولید کننده در تلاش اند تا با افزایش میزان کیفیت پارکت ها، موجب افزایش میزان فروش محصولات تولیدی خود شوند.

 ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa/

 

  • mehdi mirzaei
  • ۰
  • ۰

آشنایی با کفپوش لمینت 

کفپوش لمینت که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، جزء محصولاتی است که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. همچنین از لحاظ قیمتی، این نمونه کفپوش دارای قیمت مناسبی میباشد. نصب سریع و آسان این مدل کفپوش باعث شده است تا کفپوش‎های لمینت، مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرند. ساختار این کفپوش ها، چهار لایه دارد. این لایه ها به ترتیب بر روی هم قرار گرفته و فشرده می شوند.  چهار لایه موجود در کفپوش های لمینت شامل لایه محافظ، لایه هسته اصلی لمینت، لایه زیرین و لایه طرح دار هستند. در واقع لایه روی این نوع لمینت ها، شفاف است و با استفاده از رزین ملامین تولید می‌شود. این نوع لایه، در برابر انواع آسیب ها و لکه ها مقاوم می باشد. این لایه بر روی لمینت علاوه بر ایجاد ماندگاری، از نفوذ آب به درون این محصول جلوگیری می‌کند. به دلیل اینکه بر روی کفپوش لمینت پایه های مبلمان، پایه میز و صندلی قرار می‌گیرند باید سطح آنها ضد خط و خش باشد.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

  • mehdi mirzaei