دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

آجر دکوراتیو

در کدام قسمت از خانه برای استفاده از آجرهای زینتی؟
از این نوع آجر دکور می توان برای ساخت و پوشاندن دیوار در اتاق نشیمن یا اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کرد. این آجرها را می توان با روشنایی مناسب و به جای پشت تلویزیون نصب کرد. این یک فضای دیدنی در خانه شما ایجاد می کند. استفاده از رنگهایی که با دکوراسیون خانه مطابقت دارند بسیار مهم است. اگر عاشق رنگهای گرم و سنتی هستید ، توصیه می شود از آجرهای قرمز زینتی مانند آجرهای نمای آتش نشانی انگلیسی استفاده کنید. آجر شامپو قهوه ای نیز اگر مبلمان و مبلمان خانه خود را متناسب کنید ، گزینه خوبی است.

آجرهای تزئینی را می توان با سایر مواد مانند چوب ، سنگ ساخت و حتی فلزات ترکیب کرد تا ظاهری بسیار جدید ایجاد کند. برای جذابیت بیشتر ، می توانید از نورپردازی خوب روی دیوار آجری یا گوشه های داخل ساختمان استفاده کنید. ایجاد سایه سبک و روشن بر روی دیوار آجری ، زیبایی دیوار را قابل مشاهده تر می کند.

 

آجر سفید تزئینی
بسیاری از افراد رنگهای سرد یا خانه ها را به سبک جدید دوست دارند. خانه های حداقل با سبک رنگی خنثی و بی رنگ. آجر سفید تزئینی برای خانه هایی با رنگ های سرد و خنثی مناسب است. این روزها بیشتر افراد عاشق این سبک شده اند و از مبلمان با رنگ های سفید و خاکستری و پرده های سفید استفاده می کنند. خانه های ساده با دکوراسیون ساده. این خانه ها اغلب مانند هنرمندان هستند. اما امروز می بینیم که این سبک در بین همه مردم محبوب است. آجرهای سفید تزئینی می توانند آجرهای ضد آتش سفید ، آجرهای عتیقه سفید یا سایر آجرهای سفید باشند.

 

آجر مصنوعی زینتی یا آجر هلندی چیست؟
در حقیقت ، از مواد آجرهای مصنوعی زینتی یا آجرهای هلندی مانند سایر آجر دکوراتیو و پودر پلیمر و سنگی در ساخت آن استفاده نمی شود.مانند تصویر زیر سمت چپ که می بینید. کار با این نوع آجر آسان است و می توانید هر از چند گاهی طرح یا رنگ این آجر مصنوعی را تغییر دهید.

 

آجر نما تزئینی

آجر نسوز تزیینی می تواند تمام خانواده آجر نسوز را شامل شود. رنگ با توجه به سلیقه فرد انتخاب می شود. این رنگ ها عبارتند از قرمز، قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره، سفید، مشکی، آجر نسوز و آجر نسکافه ای نسوز. استفاده از آجر نسوز در فضای داخلی بسیار محبوب است. انتخاب این گزینه دلایلی دارد که از جمله آنها می توان به دوام و استحکام آجر نسوز، عمر طولانی بدون شوره سر و عایق حرارتی آجر نسوز اشاره کرد.

 

نحوه چیدن آجرهای تزئینی
نحوه نصب این آجرها اغلب با کمک چسب مخصوص کاشی انجام می شود. این مزیت مهمی دارد که اگر تصمیمی برای تغییر آن گرفته شود می توان آن را به راحتی حذف و جایگزین کرد.

  • قیمت آجر سفید دکوراتیو
  • تولید کننده آجر

قیمت آجرهای تزئینی
آجرهای تزئینی قیمت های متفاوتی دارند و کاملاً به انتخاب معمار بستگی دارد. اگر برای این کار آجر نسوز انتخاب شود قطعا قیمت متفاوتی خواهد داشت. آجرهای باستانی و سایر آجرها لیست قیمت خود را دارند. لذا جهت اطلاع از لیست قیمت آجرهای تزئینی (قیمت آجر روستایی، قیمت آجر آنتیک و قیمت آجر دست ساز) با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۱/۰۲/۱۲
  • mehdi mirzaei

آجر

تولید کننده آجر

قیمت آجر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی