دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

کاربرد سقف کاذب چیست

سقف کاذب شاخه ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی استفاده می شود. اطلاعات موثقی از تاریخچه این رشته در دسترس نیست. مشخص نیست چه تعداد از افراد اولیه که از سقف کاذب استفاده می کردند از کاربردهای مختلف این حرفه آگاه بودند، اما سقف های کاذب به زودی جای خود را در صنعت ساخت و ساز باز کردند.

وجود سقف کاذب در ساختمان دغدغه پوشاندن و اختفای عناصر زیر سقف را از بین می برد و این یکی از ویژگی های این رشته سازنده است.(آذران پلاستیک)

 

 

 

سقف های کاذب در موارد زیر قابلیت های خود را نشان می دهند: پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم های تزئینی، جهت دهی و جلوگیری از افت دما و رطوبت، روشنایی مناسب با شرایط کار و سکونت و .... پوشش از همه مهمتر است عملکرد سقف کاذب علاوه بر پوشش، برای عملکرد تزئینی و نورپردازی آن اهمیت ویژه ای دارد.(قیمت سقف کاذب)

 

 

 

انواع سقف کاذب:
اجرای سقف کاذب با خرگوش و آستر
این سقف پرکاربردترین نوع سقف کاذب می باشد. رابیتس ورقی از توری فولادی است که با سیم یا سیم تقویت کننده به زیر شبکه متصل می شود. یکی از ویژگی های مهم رابیتس این است که اغلب ملات ها به آن می چسبند و ترک نمی خورند. خرگوش ها در دو نوع تخت و برجسته ساخته می شوند. نوع مسطح برای دهانه های کوچک و نوع برآمده برای بازشوهای بزرگتر استفاده می شود همچنین رابیتس برای آستر کانال ها و وسایل تهویه مطبوع استفاده می شود.(قیمت ماربل شیت)

  

سقف کاذب آکوستیک ماربل شیت
آکوستیک نوعی عایق صوتی است که با مواد مختلفی مانند پارچه راه راه، گچ تخته، تخته های چوبی یا ورقه های مقوای فشرده سفید و سوراخ دار و در مکان هایی مانند کلاس درس، سینما و ... ساخته می شود. به منعکس شدن صدا استفاده نمی شود.(قیمت سقف کاذب)

سقف کاذب پی وی سی
یکی دیگر از انواع سقف کاذب که پرکاربرد است سقف کاذب پی وی سی می باشد که متریال این دسته از سقف های کاذب پی وی سی زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد.(آذران پلاستیک)

  

     

  • ۰۱/۰۲/۲۷
  • mehdi mirzaei

سقف کاذب

سقف کاذب کناف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی