دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

وریفای بایننس

با وریفای بایننس ، شما می توانید از مبادلات Binance بیشتر استفاده کنید. اگر حساب کاربری در بورس بورس مشکلی داشته باشد یا می خواهیم در این مبادله مزایایی کسب کنیم ، باید مراحل تأیید اعتبار یا تأیید Bainance را طی کنیم. در این مقاله ، آموزش گام به گام برای تأیید هویت Bainance برای کاربران ایرانی و غلبه بر تحریم های Bainance توضیح داده شده است.

 

مزایای حساب بررسی شده در رابطه با حساب تأیید نشده چیست؟
دسترسی به حساب و برداشت ارز در صورت مسدود کردن
اگر حساب کاربر مشکلی داشته باشد یا حساب آن مسدود شود ، مانده بورس مبادله پس گرفته نمی شود. در این حالت ، برای باز کردن امکان ارز پس انداز موقت باید به پشتیبانی مبادله ارسال کنید تا بتوانید مانده را از آن حساب خارج کنید. سپس یک حساب دیگر در Banance Exchange ایجاد کنید تا بتوانید با حساب جدید خود با Bainance Exchange کار کنید.


اگر می خواهید از همان حساب استفاده کنید ، می توانید مراحل احراز هویت بایننس را برای باز کردن یک حساب برای شما انجام دهید. در این حالت ، شما می توانید ارز را به همان حساب تجارت یا تغییر دهید.
سقف روزانه و ماهانه را برای عقب نشینی در Bainance افزایش دهید


کاربران معمولاً می توانند روزانه دو بیت کوین را بدون احراز هویت binanas بکشند. به تازگی ، Bainance محدودیت هایی را در برخی از حساب ها معرفی کرده و محدودیت برداشت بیت کوین را به نصف تا پانصد بیت کوین کاهش داده است که این مقدار بسیار کمی است. اگر یک حساب Bainance تأیید شده دارید ، می توانید به 100 بیت کوین بکشید که این مقدار قابل توجهی است.


شرکت در Bainance IEOS
در مورد وریفای بایننس یا تأیید صحت Binance ، می توانید در مراسم اولیه راه اندازی سکه یا Binance Lunchpad شرکت کنید.نحوه شرکت در Binance IEOS این است که می توانید از بیت کوین برای خرید یک ارز جدید که به تازگی به ناهار Binance اضافه شده است استفاده کنید. سپس ، هنگامی که آن ارز وارد لیست ارزهای بافی می شود ، می توان همان ارز را با قیمت بالاتر فروخت. از آنجا که قیمت ارز ارائه شده در IEO پایین تر از قیمت معامله در بورس است و می توانید از این اختلاف قیمت سود کسب کنید.

 


از سرور مجازی استفاده نکنید
اگر حساب ما با تأیید هویت bainance تکمیل شود ، شما نمی توانید از سرور مجازی استفاده کنید و بنابراین همیشه با یک آدرس IP ثابت وارد مبادله شوید ، به طوری که با مسدود کردن حساب مشکلی وجود ندارد. اگر حسابهای کاربران ایرانی تأیید نشده باشد ، به طوری که توسط Bainance مجازات نشود ، باید از طریق VPS وارد شود ، که با مشکلات روبرو خواهد شد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید با یک تلفن همراه ایرانی در دفتر مبادله تجارت کنید ، مشکلی پیش آمده است. هنگام استفاده از یک سرور مجازی ، لازم است نکاتی را که به طور کامل در یک مقاله توضیح داده شده و همچنین یک فیلم در همان وب سایت دنبال کنید.

 


استفاده از نرم افزار و برنامه های کاربردی
اگر حساب شما تأیید شده باشد ، می توانید بدون نگرانی از برنامه Bainance استفاده کنید. این بدان معنی است که با تغییر IP داده شده توسط VPN ، می توانید عملیات احراز هویت را انجام دهید. از آنجا که آدرس IP از ایران نیست ، ایالات متحده یا کشورهایی که از استفاده از کاربران ممنوع است ، کافی است که Binance را تأیید کنیم ، ما نباید همیشه با یک آدرس IP ثابت در کارخانه کار با گیاه را ادامه دهیم.


حساب را مسدود نکنید
اگر Bainance تأیید شود ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد مسدود کردن حساب و اینکه ما وارد IP ایران شده ایم.
در صورت فراموش کردن 2FA یا تأیید کننده به حساب بازگشت به حساب
کاربر ممکن است کد 2FA یا برنامه حذف شده از تلفن کاربر را فراموش کند ، یا تلفن همراه به سرقت رفته یا از بین برود ، در این صورت کاربر نمی تواند وارد حساب خود شود.زیرا برای ورود به کد تایید دو مرحله ای نیاز دارید که ما از Google Authenticator در گوشی خود وارد کرده ایم.
در تصویر زیر مشاهده می کنید که در صفحه احراز هویت زمانی که نیاز به کد شش رقمی است عبارتی به نام Security inaccessible وجود دارد که با کلیک روی آن صفحه سمت راست باز می شود. حال اگر مراحل احراز هویت را طی کنیم می توانیم دوباره به حساب خود دسترسی داشته باشیم.
به طور معمول، اگر به کد Google Authenticator دسترسی ندارید، تحت هیچ شرایطی نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روش های احراز هویت حساب بایننس چیست؟
چهار روش احراز هویت در حساب Bainance Exchange وجود دارد ، روش چهارم برای کاربران ساکن ایران توصیه می شود.

 

این چهار روش عبارتند از:

اگر در خارج از ایران زندگی می کنید ، با داده های خود خطوط خود را تأیید کنید.
اگر در کشورهایی مانند کشورهای اروپایی زندگی می کنید که مشمول تحریم های بانکی نیستند ، می توانید با کارت شناسایی ، گذرنامه و حتی گواهینامه رانندگی خود یک حساب کاربری خود ایجاد کنید. این روش برای احراز هویت Binance توصیه می شود.
البته در بعضی از کشورها ، مانند آلمان ، اگر در آنجا زندگی کنید ، محدودیت های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، شما باید مالیات بپردازید.


اگر در خارج از کشور آشنایی دارید.
این روش چندان توصیه نمی شود ، اما اگر یک فرد محرمانه در یک کشور پذیرفته شده از Bainance زندگی می کنید ، می توانید داده های خود را از جمله نام کاربری ، رمز عبور و کد تأیید را در دو مرحله ارائه دهید. آن شخص حساب شما را با نام خود تأیید می کند و هر زمان که مشکلی پیش بیاید ، باید از او بخواهید که دوباره مشکل را حل کند. این روش توصیه نمی شود زیرا شما باید تمام جزئیات حساب خود را برای شخص دیگری و آن شخص با دسترسی کامل به حساب شما در هر زمان ارائه دهید ، حتی اگر کد تأیید در دو مرحله Google وجود نداشته باشد ، می تواند دوباره کدگذاری را مطابق با آن دریافت کند روند فوق و دسترسی به حساب شما. در این حالت ، این افراد به احتمال زیاد تعادل ارز شما را سرقت می کنند.


افرادی که جزئیات حساب شما را دریافت می کنند.
افراد در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرام می گویند که برای پرداخت پرداخت هزینه پرداخت را انجام می دهند. نقطه ضعف این است که چنین افرادی به مشخصات شما دسترسی دارند و از آنجا که آنها خارجی هستند ، موجودی شما به احتمال زیاد به سرقت می رود.مشکل دیگر این است که این افراد با روش جدید احراز هویت بایننس آشنایی ندارند و نمی توانند یک حساب تایید شده در اختیار شما قرار دهند. در روش جدید احراز هویت، بایننس بیان می کند که کاربر باید ویدیویی از خود بگذارد و بداند شخصی که احراز هویت را انجام می دهد یک ربات نیست، بلکه یک کاربر واقعی است.
خود را احراز هویت کنید و از مشخصات مورد نیاز برای احراز هویت بایننس استفاده کنید.
این روش بهترین حالتی است که به شما توصیه می شود از آن پیروی کنید، زیرا داده های خود را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذارید و مانند روش اول به کسی وابسته نیستید. در این روش تمام مراحل را خودتان انجام می دهید، فقط در مواردی که نیاز به کمک فردی دارید که قبلا این کار را انجام داده است. مراحل کلی مانند آپلود ویدئو، ارسال عکس و تکمیل پروفایل توسط کاربر انجام می شود. بنابراین، اگر مراحل دریافت کد Google Authenticator را در دو مرحله دنبال کنید، به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید و به حساب خود دسترسی پیدا کنید. در این صورت وقتی با مشکلی مواجه شدید نباید با شخص دیگری تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی