دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

امروزه دیوارپوش ها در طرح ها و متریال های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. اطلاعات کامل در مورد دیوارپوش ها به انتخاب صحیح آنها کمک می کند. هایکا پنل به عنوان تولید کننده دیوارپوش های سه بعدی این دیوارپوش ها را به طور کامل بررسی می کند تا بتوانید انتخابی راحت تر و صحیح داشته باشید.

 

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش کامپوزیت موادی هستند که روی سطح مورد نظر (دیوار یا سقف) قرار می گیرند و آن را می پوشانند. پنل های سه بعدی به دلیل طراحی و ظاهر بسیار مجلل توانسته اند افراد بیشتری را به خود جذب کنند. پنل های سه بعدی دارای متریال های مختلفی مانند چرم، چوب، پی وی سی و غیره می باشند. این دیوارپوش ها را می توانید در لینک زیر با جزئیات بیشتر مطالعه کنید.(آذران پلاستیک)

 

 

 

روکش دیوار پلیمری سه بعدی
آذران پلاستیک پنل به عنوان تولید کننده دیوارپوش آجر پلیمری محصولات خود را با مواد پلیمری (بهترین متریال برای دیوارپوش) در بازار معرفی می کند. یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب دیوارپوش ها، جدای از طراحی، جنس آنهاست. محل قرارگیری دیوارپوش بسیار مهم است. در معرض نور مستقیم خورشید هستید؟ نزدیک گرما؟ مکانی با رطوبت بالا؟ و بسیاری از عوامل دیگر

 

مدل های مختلف دیوارپوش سه بعدی ماربل شیت از هایکا پنل
دیوارپوش های ماربل شیت هایکا پانل بسته به طرحی که دارند ضخامت های متفاوتی دارند. طرح های تولید شده بر روی پانل هایکا عبارتند از: آجر، جعبه، صحرا، نیلوفر آبی (پانل pvc)، تیر، موج، شطرنجی، الماس، ستاره، برگ و کریستال. مشخصات محصول را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.(آذران پلاستیک)

 

 

مواد سه بعدی دیوارپوش پلیمری ماربل شیت
هایکا پانل به عنوان تولید کننده دیوارپوش پلیمری در تبریز از طرح های سه بعدی در محصولات خود استفاده می کند. متریال دیوارپوش های پلیمری پانل هیکا نوعی پلیمر پتروشیمی تبریز به نام HIPS است که از استحکام و دوام فوق العاده بالایی برخوردار بوده و توانسته مزیت هایی را ایجاد کند که در سایر دیوارپوش ها دیده نمی شود.مواد افزودنی و رنگ های به کار رفته در این دیوارپوش ها خارجی بوده و از مرغوب ترین مواد هستند.

این نوع دیوارپوش از نوع UV می باشد. به این معنی که نور خورشید بر آنها تأثیر نمی گذارد و به مرور زمان از کیفیت پوشش دیوار کاسته نمی شود. اما این عنصر در سایر دیوارپوش ها وجود ندارد و به مرور زمان دیوارپوش حالت و رنگ اولیه خود را از دست می دهد.

شرکت آذران پلاست بزرگترین تولید کننده دیوارپوش کشور می باشد.

 

مزایای دیوارپوش پلیمری پانل هیکا
سبک و حمل آسان
نصب سریع و آسان
مقاوم در برابر ضربه
مقاوم در برابر نور خورشید
عمر مفید طولانی
تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ.
قابلیت اجرا روی دیوار و سقف.
انعطاف پذیری بالای پانل ها
قابل شستشو
قابلیت رنگ آمیزی چندین بار.
سیم کشی را می توان از پشت پانل ها عبور داد
امکان تعویض پنل ها به صورت جداگانه
عایق حرارت و رطوبت.
ضد حشرات و باکتری ها
بدون نیاز به زیرسازی دیوار و سقف
نکاتی در مورد دیوارپوش سه بعدی
میزان برجستگی دیوارپوش های سه بعدی بسته به طراحی آنها متفاوت است.
این دیوارپوش ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و طبیعتاً زیست تخریب پذیر هستند.
این پنل ها جلوه ای زیبا و چندگانه و همچنین نورپردازی ساده خواهند داشت.
این دیوارپوش ها تا حدودی عایق صدا و حرارت هستند.
پس از نصب این پانل ها برای جلوه زیباتر بهتر است آنها را آب بندی کنید.

 

 

کاربردهای دیوارپوش پلیمری سه بعدی(دیوار پوش در کرج)
دیوارپوش های پلیمری سه بعدی هیکا پانل برای بسیاری از مکان ها مناسب است. مکان هایی شامل: پذیرایی و نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، اتاق خواب و کودک، آشپزخانه، راهرو و ورودی ها، حمام، حمام، سقف، محیط کار و اداری، فروشگاه ها و مراکز خرید، استخر، سالن بدنسازی، سالن بدنسازی.

 

 

 

   

 

هشدار: نسخه های چینی دیوارپوش پلیمری وجود دارد که کیفیت بالایی ندارند.اما دیوارپوش های تولیدی هایکا پنل ساخت ایران و تبریز بوده و از مواد مرغوب ساخته شده است.

 

 


پخش دیوارپوش ضد ضربه پلیمری به صورت عمده و خرده(قیمت ماربل شیت)
پخش دیوارپوش هایکا پانل به دو صورت عمده و تک امکان پذیر می باشد. خرید عمده برای نمایندگان و خرده فروشی برای مشتریان نهایی. برای درخواست نمایندگی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

  

     

 

بیشتر بخوانید:

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی