دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

ورق ماربل شیت پی وی سی: محصولی تزئینی با طراحی واقعی و بافت ماربل شیت طبیعی است. این محصول نه تنها دارای طرح های مرمر طبیعی واقعی است، بلکه عملکرد بهتری نسبت به کاشی و سرامیک دارد و ایرادات مختلف سنگ طبیعی را ندارد. این یک فناوری جدید در صنعت دکوراسیون و همچنین یک اثر ماندگار در دکوراسیون داخلی مدرن است.

  

 

پی وی سی یک ماده خام پلاستیکی رایج و یکی از بزرگترین محصولات پلاستیکی در جهان است. به دلیل قیمت پایین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای مختلف می توان افزودنی های مختلفی به آن اضافه کرد. PVC می تواند خواص فیزیکی و مکانیکی متفاوتی را نشان دهد. با افزودن مقدار مناسب نرم کننده می توان انواع محصولات سخت، نرم و شفاف را تهیه کرد.

 

 

استحکام کششی UPVC

UPVC استحکام کششی، خمشی، فشاری و ضربه ای خوبی دارد و می تواند به تنهایی به عنوان یک ماده سازه استفاده شود. در همین حال، PVC سخت حدود 2/3 بازار و PVC نرم 1/3 را به خود اختصاص داده است. پی وی سی نرم به طور کلی برای کف، سقف و سطوح چرمی استفاده می شود. ورق پی وی سی سخت به طور گسترده در صنایع شیمیایی برای ساخت پوشش مخازن مختلف ذخیره سازی، پانل های جاده ساختمان ها، سازه های در و پنجره، روکش دیوار و سایر مصالح ساختمانی استفاده می شود.

پانل UV محصولی فوق العاده است که با استفاده از مواد کامپوزیت پلیمری سازگار با محیط زیست به عنوان ماده پایه فرآوری شده و طبق استاندارد تولید می شود.(قیمت ماربل شیت)

 

الزامات "آزمون عملکرد فیزیکی و شیمیایی" را برآورده می کند. با تراکم خوب تولید می شود، ساختاری متراکم و بسیار متراکم دارد، همچنین مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و تغییر شکل نمی دهد.علاوه بر این، دارای سطح بسیار مقاوم در برابر سایش است.

پانل مرمر پی وی سی محصول جدیدی است که از مواد PVC و UV با کیفیت بالا ساخته شده است.

یک جایگزین مناسب سنگ مرمر واقعی است. در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی، وزن آن تنها 1/10 و قیمت آن تنها 1/5 است. بنابراین، آنها به طور گسترده ای برای تزئین دیوارهای داخلی استفاده می شوند.

 

پس ویژگی های ورق دیوار سنگ مصنوعی با الگو و بافت واقعی ماربل شیت طبیعی چیست؟

 

نسل جدید دیوارپوش موجود در بازار، دیوارپوش ورق ماربل شیت است که ترکیبی از PVC و پودر سنگ می باشد. این دیوارپوش ها را می توان جذاب ترین نوع روکش سنگی موجود در بازار دانست زیرا نه وزن روکش سنگی دارد و نه استحکام اندکی روکش پی وی سی، می تواند جلوه بسیار جذابی به خانه ببخشد. گروه مارماردکو تولید کننده و عرضه کننده ورق های مرمر با کیفیت بالا می باشد.

شرکت آذران پلاست رسا بزرگترین تولید کننده دیوارپوش ایران با بهتریت کیفیت

 

ویژگی های ورق روکش دیوار

کیفیت بالا، سازگاری با محیط زیست و مراقبت های بهداشتی: ماده اولیه اصلی محصولات ورق مرمر پودر سنگ طبیعی بدون تشعشع است که توسط موسسه معتبر ملی تایید شده است.(قیمت دیوارپوش)


قیمت رقابتی: ماده اولیه اصلی پودر سنگ طبیعی در ایران فراوان و ارزان است. ما این محصولات را مدت‌ها قبل در داخل کشور توسعه داده‌ایم و اکنون به طرز ماهرانه‌ای در حال تولید آن‌ها هستیم. ما فناوری کلیدی را می شناسیم و هزینه را به خوبی کنترل می کنیم. بنابراین، ما قیمت بسیار رقابتی تری نسبت به سایر مواد یا تولید کنندگان دیگر ارائه می دهیم.
بهترین عملکرد ضد سایش: سطح روکش دیوار سنگ مصنوعی ما با یک لایه شفاف ویژه با تکنولوژی بالا با خواص ضد سایش ویژه پوشانده شده است. عمر مفید این محصول در ساختمان های عمومی شلوغ باید حداقل 10 سال باشد.


مقاوم در برابر آتش و احتراق: خود خاموش شونده (کلاس B2).در صورت سوختن غیرفعال، آتش سوزی به ندرت امکان پذیر است. دود حاصل از محصول در هنگام آتش سوزی برای سلامتی مضر و سمی نیست.
ضد آب: فاقد چوب است و محصولات ما حتی در صورت غوطه ور شدن در آب مشکلی ایجاد نمی کنند.
جذب سر و صدا: محصولات ما می توانند نویز را در حدود 20 دسی بل جذب کنند، به طوری که می تواند محیط اطراف را به اندازه کافی ساکت نگه دارد. این برای بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها، مدارس، اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های سینما و سایر ساختمان‌های مرتبط مهم است. خاص دارد
نصب آسان: برش و نصب آن در محل و بدون نیاز به ابزار خاصی آسان است و فقط چسب سیلیکون یا ابزار پلی یورتان کافی است. رنگ ها و طرح های مختلفی دارد. طراح دکوراتیو می تواند جلوه ایده آل و زیبا را دنبال کند.
بدون نیاز به تعمیر و نگهداری: صفحات سنگ مرمر منقبض یا تاب نمی شوند، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.
کاربرد گسترده: محصولات ما با موفقیت برای دکوراسیون هتل ها، رستوران ها، سالن های نمایشگاه، مراکز جلسات بین المللی، مراکز بازاریابی، پارکینگ ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، تئاترها، ویلاها و غیره استفاده شده است.
منابع تجدیدپذیر: در دوران مدرن به منظور حفاظت از محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار، به حفاظت از محیط زیست در سراسر جهان توجه شده است. تجدید مواد بدون آلودگی هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. با این حال، ورق مرمر یک نوع منحصر به فرد از مواد تزئینی قابل بازیافت است. بنابراین، پیشرفت بسیار مهمی برای آینده بشریت است.
برای مشاهده انواع دیوارپوش کلیک کنید.

 

 

فرآیند و روش تولید چنین ورق های فوق العاده ای با این کارایی بالا چیست؟

PVC، کربنات کلسیم و سایر مواد خام / تغذیه / ذخیره سازی قیف / تغذیه اکسترودر / قالب گیری اکستروژن (چسباندن پوشش آنلاین) / کشش / برش / بازرسی / ساخت UV / چسباندن فیلم محافظ / بازرسی / ذخیره سازی

 

توضیحات زیر به شما معرفی مفصلی از مزایای ورق مرمر ارائه می دهد:

روکش دیوار سنگ مصنوعی دارای عایق حرارتی، ضد رطوبت، مقاومت در برابر شعله و مقاومت در برابر اسید، قلیایی و خوردگی است.پایداری، خواص دی الکتریک خوب، دوام، مقاومت در برابر محو شدن.
استحکام خمشی و چقرمگی ضربه بسیار بالاست.
سطح صاف، رنگ روشن، نقوش زیبا و دارای طیف وسیعی از کاربردهای تزئینی است.
مواد تزئینی دارای کیفیت پایدار و رنگ خالص هستند.
روند ساخت و ساز ساده است و نصب بسیار آسان است.(آذران پلاستیک)

 

معرفی عملکرد و مزایای ورق های ماربل شیت. بیایید نکاتی را که باید در هنگام نصب محصولات خود در نظر داشته باشید مرور کنیم:

استفاده در دیوارهای داخلی: اگر روی دیوار ملات سیمانی وجود داشته باشد و این ملات صاف باشد و شن روی آن نریزد، می توان دال مرمر را مستقیماً به دیوار مذکور چسباند. چسب مورد استفاده چسب سیلیکونی است. اگر دیوار صاف نیست باید با انواع محصولات موجود پوشانده شود.
کاربرد دیوار زمینه: پس از اتمام پایه (قیمت ماربل شیت)، ورق مرمر را مستقیماً روی دیوار بچسبانید. می توانید از چسب اورتان یا چسب سیلیکونی استفاده کنید.(آذران پلاستیک)


این محصول با اره چوب برش داده می شود که می توان آن را میخ زد، چرخانده، سوراخ کرد و صیقل داد.
از ورق مرمر پی وی سی در دکوراسیون داخلی خانه کجا می توان استفاده کرد؟

مکان های مهندسی دکوراسیون دیوارهای داخلی مانند دیوارهای پس زمینه تلویزیون (TV WALL)، دیوارها، راهروها، هتل ها، مراکز خرید و مکان های تفریحی.

 

آجر داخلی دکوراتیو

ابزار پلی یورتان

ابزار گلویی (قاب بندی psp)

استون شیت

بازسازی دکوراسیون داخلی

دانستنی هایی درباره بازسازی خانه

پارتیشن ماربل شیت

پارتیشن pvc

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای

خرید پارکت لمینت

پوستر سه بعدی

ترمووال در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش

دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش کامپوزیت چیست؟

چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟

دیوارپوش بتنی

دیوارپوش آجر پلیمری

پانل های پی وی سی

خرید سقف کشسان

آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!

سقف کاذب تایل 60*60

سقف CNC

سقف کاذب

بین کابینتی

تولید کننده سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

کاتالوگ ترمو وال

کاتالوگ ابزار گلویی (قاب بندی psp)

کاتالوگ pvc

کاتالوگ ترمو وال

پروژه فروشگاه تهرانی

پروژه مطب دکتر اسماعیلی

پروژه پانل پی وی سی

پروژه شرکت اکتشافات نفت

پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام

پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

پروژه بیمارستان چشم پزشکی بینا

پروژه برج مسکونی باران

نمایندگان

تماس با ما

پروژه

آذران پلاستیک

ماربل شیت

 

در آشپزخانه همه دوست دارند که مواد به راحتی پوسیده یا خیس نشوند زیرا در آشپزخانه مقدار زیادی آب مصرف می شود. ورق مرمر همه این راه حل ها را ارائه می دهد. پی وی سی بیشترین درصد ذرات پلاستیک را در این محصول تشکیل می دهد که تا 40 تا 50 درصد ماندگاری دارد، بالاترین درصد در مقایسه با سایر تامین کنندگان موجود در بازار. سنگ طبیعی، جرثقیل و کاشی نیز برای کابینت آشپزخانه موجود است، اما ورق های سنگ مصنوعی Pival بهترین عملکرد را در آشپزخانه دارند.واد(آذران پلاستیک)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی