دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

سنگ مرمر بهترین ایده برای پروژه های دکوراسیون و طراحی خانه است زیرا یکی از پرکاربردترین و بادوام ترین سنگ های این صنعت است. راه های زیادی برای استفاده از سنگ مرمر در خانه وجود دارد. از آشپزخانه گرفته تا زیرزمین، در همه جای خانه از سنگ مرمر استفاده می شود. سنگ مرمر به خانه شما ظاهری تازه و جذاب می دهد که ارزش خانه شما را دو چندان می کند و براق ترین سنگی است که می توانید با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

 

1c  2c  3c  4c  5c  6c  7c 8c 9c 10c 11c 12c 13c 14c 15c 16c 17c 18c  19c 20c 21c 22c 23c 24c 25c 26c 27c 28c 29c 30c 31c 32c 33c 34c 35c 36c 37c 38c 39c 40c 41c 42c 43c 44c 45c 46c 47c 48c 49c 50c 51c 52c 53c 54c 54c 55c 56c 57c 58c 59c 60c 61c 62c 63c 64c 65c 66c 67c 68c 69c 70c 71c

 

اگرچه می توانید با توجه به فضای خود از سنگ مرمر استفاده کنید، اما نصب آن دشوار است و سفارش آن به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. خوشبختانه امروزه می توان از دیوارپوش های ورق مرمر برای ایجاد جلوه و زیبایی سنگ مرمر در منزل یا محل کار استفاده کرد. بنابراین مزایای بالقوه ای در مقایسه با استفاده از سنگ مرمر طبیعی دارد.(قیمت ماربل شیت)

کاربرد دیوارپوش ورق مرمر در دکوراسیون داخلی و خارجی

بهترین استفاده از سنگ مرمر در طراحی خانه، دیوارهای داخلی است که به فضای شما ظاهری زیبا و تمیز و مجلل می بخشد. با آشنایی با بهترین کاربردهای سنگ مرمر در طراحی خانه می توانید طیفی از رنگ های سرد یا گرم را انتخاب کنید و نقش ها و طرح های زیبایی خلق کنید.دیوارپوش ها و کاغذ دیواری هایی که طرح مرمر دارند و با نام ورق مرمر به بازار عرضه می شوند دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند و به صورت مات و براق در بازار موجود می باشند.

این محصول نسل جدیدی از دیوارپوش های دکوراتیو می باشد که در دکوراسیون داخلی و خارجی در سراسر جهان مورد توجه عموم قرار گرفته است. در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی، روکش دیوار ورق مرمر محصولی مقرون به صرفه و سبک، اما با استحکام بالا است.

 

چرا استفاده از روکش دیوار ورق ماربل شیت توصیه می شود؟

این نوع روکش دیوار در برابر گاز (SO2) که به سطح سنگ مرمر طبیعی آسیب می رساند بسیار مقاوم است. دیوارپوش ورق مرمر پتانسیل بالایی برای جایگزینی سنگ های طبیعی، ام دی اف و پی وی سی در صنعت دکوراسیون دارد. علاوه بر این، وزن آن در مقایسه با سنگ های تزئینی و تخت که به عنوان روکش دیوار استفاده می شود، بسیار کمتر است. این امر منجر به یکی از اهداف اصلی در کاهش تلفات انسانی در بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل شده است.

از گذشته تاکنون میزان استحکام، مقاومت در برابر ضربه و عایق انرژی و البته قیمت از پارامترهای حیاتی و موثر در انتخاب پوشش و کاغذ دیواری بوده است.کاملا واضح است که همه این مزیت ها را می توان در این نوع محصولات جدید مشاهده کرد. مونتاژ روکش دیوار از ورق های مرمر و نصب آن با کمک چسب در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. استفاده از سنگ مرمر با گذشت زمان تیره و کسل کننده می شود، اما روکش دیوار ورق مرمر پس از چند سال کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

 

 

روکش دیوارپوش ورق ماربل شیت از چه موادی ساخته شده است؟

روکش دیوار ورق مرمر از مواد پلی وینیل کلراید یا PVC ساخته می شود که کاملاً سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است و البته در صنعت امروزی کاربرد فراوانی دارد و جایگزین مصالح ساختمانی رایج مانند چوب، بتن و خاک می شود. این ورق های پی وی سی در مقایسه با پانل های دیواری ام دی اف فاقد هرگونه حلال آلی، متانول، روغن و مواد شیمیایی مضری هستند که بر محیط زیست و جریان آب تاثیر منفی می گذارند و به دلیل نفوذ ناپذیری از مقاومت حرارتی برخوردار هستند.

 

استفاده از روکش دیوارپوش با ورق ماربل شیت در چه مکان هایی رایج است؟

سنگ های تزئینی، به خصوص سنگ مرمر، اگر در یک قصر قدیمی یا در جزیره آشپزخانه شما استفاده شوند، ظرافت و تجمل را به شما می بخشند. همانطور که گفته شد سنگ مرمر به دلیل ماهیت طبیعی، استحکام، سطح صیقلی و شفاف، اثر دائمی دارد و هرگز تکرار نخواهد شد.دیوارپوش ورق مرمر با عمر طولانی حدود 20-30 سال از هزینه های اضافی رنگ آمیزی و گچ کاری دیوارها جلوگیری می کند.


طراحی دیوار اتاق نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، طراحی بالکن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، توالت، راهروها، اتاق کنفرانس و لابی ساختمان فضاهای مناسبی برای پوشش دیوار با ورق های مرمر در منازل مسکونی هستند. . همچنین در طراحی رستوران ها و غرفه های فصلی، مراکز خرید و سرگرمی، ادارات، مترو، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، فروشگاه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، سالن ها، سالن های ورزشی، استخرها، کتابخانه ها، مساجد، بیمارستان ها، داروخانه ها، درمانگاه ها، مدارس. و دانشگاه ها نوع دیوارپوش مورد استفاده.

 

بهترین طرح های روکش دیوار ورق مرمر
سنگ مرمر سیاه

سنگ مرمر سیاه یکی از شیک ترین ترکیب های مرمر در دکوراسیون داخلی است. اگر در هر اتاقی از سنگ مرمر سیاه استفاده کنید، مطمئناً نظر همه مهمانان خود را جلب کرده و نظر همه را به خود جلب خواهید کرد. سنگ مرمر سیاه با رگه های طلایی تاثیر بیشتری دارد و با ظاهر مدرن و امروزی خود توجه شما را به خود جلب می کند.سنگ مرمر آبی
برای انتخاب دیوارپوش ورق مرمر آبی دو گزینه دارید: تیره و پررنگ، یا روشن و آرامش بخش. طرح مرمر تیره، سلطنتی یا آبی تیره در هر اتاقی مورد استفاده قرار می گیرد و در مرکز توجه قرار می گیرد. اگر چند راه راه سفید به این دیوارپوش های مرمر آبی تیره اضافه کنید، به شما احساس هیجان و زنده بودن و پویایی می دهد! برعکس، دیوارپوش ورق مرمر آبی روشن، آسمانی نرم، یکنواخت و زیبا را به یاد می آورد که سادگی اتاق شما را با شکوه می کند. این نوع دیوارپوش با اکثر لوازم شما ترکیب می شود و به هر اتاقی نور، رنگ و جلوه خاصی می بخشد.


سنگ مرمر سفید

روکش دیوار ورق مرمر سفید رایج ترین و سنتی ترین ترکیب رنگ در بین گزینه های طراحی سنگ مرمر است. اگر یک میز یا یک دیوار کامل دارید، طرح مرمر سفید با رگه های خاکستری احتمالا بهترین گزینه برای شما است. نگران نباشید، اگرچه این ترکیب یکدست و رایج است، اما اصلا خسته کننده نیست. زیرا سنگ مرمر سفید کلاسیک و سنتی است و در عین حال ترکیبی تمیز، درخشان و شیک خواهد بود. این اجازه می دهد تا رنگ و طراوت بدون ایجاد حواس پرتی یا ایجاد فضایی کسل کننده به سطوح منتقل شود.با استفاده از این زمینه نسبتا خنثی می توانید در انتخاب رنگ بندی مبلمان و سایر دکوراسیون منزل خود جرات بیشتری داشته باشید و از رنگ های قوی و خاص استفاده کنید. در مورد نصب ورق مرمر سفید استفاده از سیمان سفید توصیه می شود.

ورق مرمر رزگلد
کاغذ دیواری رزگلد با طرح مرمر صورتی یا نقره ای گزینه ای خاص و در عین حال ساده و آرامش بخش است. راه راه های سبک و ظریف برای دیوارپوش اتاق خواب، انواع کمد یا سرویس بهداشتی بسیار مناسب خواهد بود و می توانید ظرافت و حس خوشایندی را در مهمانان یا نزدیکان خود ایجاد کنید.

 

روکش دیوار ژئود
اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید، اما نمی توانید چیزی جالب و چشم نواز به عنوان کاغذ دیواری پیدا کنید، کاغذ دیواری ژئود همان چیزی است که به دنبال آن هستید. روکش دیوار ورق مرمر ژئود بسیار رنگارنگ تر از سنگ مرمر سنتی است و شامل رنگ های روشن، الگوهای مارپیچ و ویژگی های چشم نواز است. اگرچه این ویژگی ها را دارد، اما همچنان ماهیت کلاسیک و حس سنگ مرمر را به خوبی منتقل می کند.

 

بهترین مکان ها برای نصب ورق های مرمر در خانه

اکثر مردم از سنگ مرمر برای تزئین خانه های خود استفاده می کنند زیرا سنگی کاربردی و زیبا است.این نوع سنگ اغلب برای کانتر استفاده می شود، اما راه های زیادی برای استفاده از آن در طراحی دکوراسیون منزل وجود دارد. در زیر تعدادی از کاربردهای سنگ مرمر و اینکه چگونه خانه شما را مدرن و مدرن می کند را گردآوری کرده ایم که مطالعه آن ها به شما کمک می کند تا به دکوراسیون بهتری برسید.

 

ستون
هزاران سال پیش از انواع مختلف سنگ مرمر برای طراحی ستون ها استفاده می شد. البته استفاده از سنگ مرمر در ستون های برخی ساختمان ها همچنان رایج است. دیوارپوش های ورق مرمر می توانند همین نقش را ایفا کنند و می توان از آنها برای زیبا جلوه دادن ستون ها استفاده کرد. ستون ها باید مستحکم باشند، به همین دلیل روکش دیوار ورق مرمر که دارای استحکام و دوام کافی است، انتخاب مناسبی است. البته برای طراحی دکوراسیون ستون پذیرایی می توان از روکش دیوار ورق مرمر استفاده کرد.(قیمت ماربل شیت)

 

دیوارها

برخی از افراد از سنگ طبیعی به عنوان روکش دیوار استفاده می کنند و به دنبال بهره مندی از دکوراسیون کاملا متفاوت در خانه یا محل کار خود هستند. اما برخی دیگر به جای سنگ طبیعی از روکش دیوار ورق مرمر استفاده می کنند زیرا به دنبال مزایایی هستند که در بالا توضیح دادیم.استفاده از سنگ طبیعی یا روکش دیوار سنگی به سلیقه افراد بستگی دارد. هر دو به دیوار خانه یا محل کار شما ظاهری تازه می بخشند و تمیزتر از قبل به نظر می رسند. بسته به طرح سنگی که انتخاب می کنید، دیوارپوش های مرمر حس خنکی یا گرمی را در اتاق ایجاد می کنند.(قیمت دیوارپوش)

 

میزهای پیشخوان
میزهای آشپزخانه گاهی از سنگ مرمر ساخته می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که سنگ مرمر را به عنوان یک انتخاب خوب برای میز آشپزخانه می شناسند، یکی از مهم ترین آنها مقرون به صرفه بودن آن است و دلیل دوم به ظرافت آن برمی گردد. به عنوان دلیل سوم، می توان به این اشاره کرد که آشپزخانه روشن تر و بزرگتر به نظر می رسد. استفاده از دیوارپوش ورق مرمر نیز چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد.

  

 

پوشش کف
سنگ مرمر اغلب به عنوان کفپوش استفاده می شود. هر جا از این کفپوش ها استفاده شود، زیباتر و بزرگتر به نظر می رسند. هنگام استفاده از کفپوش های طرح مرمر، مطمئن شوید که همه آنها از یک نوع هستند تا دکوراسیون شما زیباتر به نظر برسد.(آذران پلاستیک)

 

میز مبلمان

جالب است بدانید که روکش دیوار ورق مرمر تنها به عنوان روکش دیوار مورد استفاده قرار نمی گیرد.یکی از کاربردهای اصلی آن را در ساخت لوازم جانبی مبلمان می توانیم ببینیم. میز و صندلی های مبلمان یا میز قهوه مرمر، تخته های برش گوشت، زیر لیوانی های رزینی طرح مرمر روشی مقرون به صرفه و زیبا است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سنگ مرمر یک سنگ همه کاره است و افراد می توانند از آن در دکوراسیون منزل یا محل کار خود استفاده کنند. اگر بودجه شما برای خرید سنگ مرمر طبیعی کافی نیست، نگران نباشید و با خیال راحت از روکش سنگ مرمر استفاده کنید، به این ترتیب هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.(آذران پلاستیک)

 

مزایای روکش دیوار ورق مرمر

 

  • دیوارپوش های ورق مرمر در رنگ ها، نقش ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند، بنابراین می توانید از بین طرح ها و طرح های مختلف انتخاب کنید.
  • هیچ ماده دیگری به اندازه سنگ مرمر زیبا و چشمگیر به نظر نمی رسد.
  • از آنجایی که ورق مرمر از مواد شفاف و کریستالی ساخته شده است، هنگام تابش خورشید، سطح مرمر صیقلی آن برق می زند و باعث افزایش روشنایی و نور در خانه می شود.
  • برای آب و هوای گرم، کفپوش روکش مرمری بسیار مطلوب است، زیرا در زیر پا نسبتا خنک می شود.سطح دیوارپوش طرح مرمر صاف و صیقلی بوده و به راحتی در ابعاد دقیق برش داده می شود.
  • این نوع دیوارپوش ها در مقایسه با گرانیت ظاهر صیقلی تری دارند.
  • سازگار با محیط زیست است زیرا هیچ فرآیند شیمیایی در ساخت آن دخیل نیست. علاوه بر این، پس از تخریب قابل بازیافت است.
  • هر بار که سطح روکش دیوار صیقلی می شود، شفاف به نظر می رسد.
  • اگر رگه های سنگ مرمر کاملاً هماهنگ باشد، ظاهری دلپذیر و جذاب در دکوراسیون خانه ایجاد می کند.
  • کفپوش طرح مرمر بسیار بادوام بوده و فشار خارجی اجسام را تحمل می کند و هر گونه تغییر وزن ناگهانی را می توان به راحتی با این نوع دیوارپوش کنترل کرد. بنابراین برای مناطق پرتردد مانند رستوران ها، هتل ها و ... بسیار مناسب است.
  • اگر از ورق مرمر به عنوان کفپوش استفاده شود در مقایسه با کفپوش چوبی مقاومت بالایی در برابر حریق دارد.
  • تمیز کردن کفپوش های طرح مرمر نسبت به انواع دیگر کفپوش ها بسیار راحت تر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی