دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود موزیک

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود موسیقی ، دانلود موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

کاربرد سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی یکی از محصولات شرکت آذران فزنما می باشد که می توانید در انواع سقف کاذب با کیفیت عالی و قیمت مناسب و هزینه نصب از این مجموعه خریداری نمایید.

سقف کاذب یکی از انواع عناصر به کار رفته در دکوراسیون داخلی ساختمان است که قدمتی طولانی و قدیمی دارد. امروزه به دلیل تنوع ایجاد شده در سقف های کاذب طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و امروزه از سقف های کاذب بسیار بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

آذران فضانما یکی از شرکت های تولید کننده سقف کاذب با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد که می توانید سقف کاذب مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری نمایید.

 

 

سقف کاذب چیست؟
در واقع سقف کاذب سقفی است که کمتر از سقف اصلی باشد و از داخل ساختمان نمایان باشد. نام دیگر سقف های کاذب تایل سقفی است. هر یک از سقف های ماربل شیت ، سقف کاذب پی وی سی، سقف کاذب کناف و غیره. به لطف پیشرفت صنعت و پتروشیمی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت.

 

کاربرد سقف کاذب(آذران پلاستیک)
انواع سقف کاذب کاربردهای متفاوتی دارند و از این عنصر در قسمت های مختلف ساختمان ها مانند حمام، آشپزخانه، مغازه و ... استفاده می شود.یکی از ویژگی های مهم این نوع سقف کاذب این است که گچ به آن نمی چسبد و ترک نمی خورد.

 

سقف کاذب آکوستیک
از سقف کاذب آکوستیک به دلیل ویژگی های عایق صدا برای مکان هایی مانند سالن های سخنرانی، سینما و غیره. برای جلوگیری از انعکاس صدا استفاده می شود. سقف کاذب آکوستیک با مواد مختلفی مانند پارچه چین دار، گچ تخته، تخته های چوبی یا ورق های مقوای سوراخ دار سفید ساخته می شود.

 

انواع سقف کاذب با توجه به کاربرد
سقف های کاذب نیز از نظر کاربرد بسیار متنوع هستند:

  • نصب و اجرای سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی
  • نصب و اجرای سقف کاذب در آشپزخانه
  • نصب و اجرای سقف کاذب در اتاق خواب
  • نصب و اجرای سقف کاذب در محیط اطراف و محل اداری
  • نصب و اجرای سقف کاذب مراکز خرید و تفریحی
  • نصب و اجرای سقف کاذب بیمارستان ها و مراکز درمانی

 

نحوه نصب سقف کاذب
نصب سقف های کاذب سریع و تقریباً آسان است، اما نباید فراموش کنید که بهتر است برای نصب صحیح آن را به افراد حرفه ای بسپارید. در زیر با نحوه نصب سقف کاذب پی وی سی آشنا خواهید شد:

 

مساحت سقف را اندازه گیری کنید
اولین قدم برای نصب و اجرای سقف کاذب پی وی سی اندازه گیری سقف مورد نظر می باشد.با این اوصاف حتما می دانید که الگو و ابعاد سقف ها در محیط های مختلف متفاوت است. پانل های پی وی سی معمولا 3 متر طول و 25 سانتی متر عرض دارند که با توجه به ابعاد سقف می توانید آن ها را خریداری کنید. یعنی با خرید هر شاخه از پانل های پی وی سی می توانید تقریباً مساحت 75 سانتی متر مربع را پوشش دهید

نکته: اگر سقفی که شروع می کنید مستطیل یا مربع کامل نیست و اشکال دیگری دارد، بهتر است شکل شماتیک آن را روی کاغذ بکشید و سپس هر یک از اضلاع آن را شروع کنید.


انتخاب رنگ و خرید پنل پی وی سی
پنل های پی وی سی در رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی محیط وجود دارد پنل مناسبی را برای سقف کاذب اتاق پذیرایی و یا سقف کاذب سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. و خرید کنید

 

سایر لوازم مورد نیاز را خریداری کنید(آذران پلاستیک)
برای نصب پانل های پی وی سی نیازی به ابزار و لوازم جانبی پیچیده ندارید. تنها با استفاده از چند میخ، چکش، چاقو (برای برش پانل ها)، چسب سیلیکون یا آکواریوم و یک اره برقی ساده، پانل ها را به راحتی نصب کنید.بهتر است بدانید که برای فریم دور سقف نیز به لبه های U شکل پنل های پی وی سی نیاز دارید و باید با توجه به سایز سقف آن را خریداری کنید.

 

نصب گوشه ها
در این مرحله باید گوشه های اطراف سقف را میخکوب کنید. پیشنهاد ما این است که ابتدا گوشه ها را چسب بزنید تا محکم تر شود. پایه بلندتر گوشه ها باید روی سقف نصب شود. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که محل تلاقی دو زاویه در زاویه قرار دارند.

می توانید از دو راه حل استفاده کنید: یا به سادگی آنها را برش داده و کنار هم قرار دهید و روش دیگری که رایج است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، برش زیر 45 درجه یا به اصطلاح برش فارسی است. که محل تلاقی زوایا را بهتر کنار هم قرار می دهد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نصب پانل ها
از آنجایی که پانل های پی وی سی نر و ماده هستند، اتصال آنها بسیار آسان است. برای این کار ابتدا باید عرض کمر خود را در نظر بگیرید و سپس ملحفه ها را بر اساس ابعاد به دست آمده برش دهید.

برش پانل ها نیز بسیار آسان است. فقط کافی است با یک چاقوی تیز ورق پلاستیکی روی پانل خط بکشید و سپس شاخه پی وی سی را از جایی که خط قرار دارد تا کنید تا با پشت شاخه برخورد کند و پانل شما به راحتی جدا شود .برای نصب پنل پی وی سی می توانید یکی از مراحل زیر را انجام دهید:

اولین ردیف پانل ها را روی سقف و داخل کانال های گوشه قرار دهید و قسمت مادگی را به سقف میخ کنید.
چسب سیلیکونی را به پشت پانل بزنید تا ایمن تر شود.
سپس پانل بعدی را در کنار پنل نصب شده قرار دهید و نر را کاملاً داخل مادگی قرار دهید.
هنگامی که تمام این مراحل را تا انتها به خوبی انجام دادید، ممکن است لازم باشد در مرحله آخر پانل را به طول برش دهید تا دقیقاً با سقف مطابقت داشته باشد. در این مرحله باید دقت خود را دو برابر کنید. زیرا بریدن این مرحله آسان نیست.

  • ۰۱/۱۱/۲۱
  • mehdi mirzaei

سقف کاذب

کاربرد سقف کاذب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی